عنوان خبر:راه اندازي 6 واحد نیروگاه هزار مگاواتی علی آباد
پنجشنبه 7 بهمن 1389 - 23:24:41


فرماندار علی آباد کتول گفت:
شش واحد نیروگاه برق هزار مگاواتی شهرستان بطور کامل تست و راه اندازی شده است.



به گزارش خبرنگار مهر در گرگان، علی اکبر کی پور صبح پنجشنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان اعلام کرد و گفت: نیروگاه 1000 مگاواتی علی آباد کتول ره آورد سفر اول هیئت دولت به گلستان بزودی به بهره برداری می رسد.

وی اظهار داشت: این نیروگاه بزرگ با ظرفیت تولید نزدیک هزار مگاوات برق است و با تامین نیاز 300 مگاواتی استان ما بقی به استانها و یا کشورهای مجاور صادر می شود.


کی پور خاطرنشان کرد: با اتمام این نیروگاه گازی، عملیات احداث سیکل ترکیبی به قدرت تولید 450 مگاوات برق نیز آغاز خواهد شد.

فرماندارعلی آباد کتول با اشاره به قیام تمام عیار فرهنگی ، دینی امام خمینی در 32 سال پیش گفت: علیرغم اینکه دشمنان هجمه های شدید فرهنگی خود را کماکان علیه انقلاب اسلامی دارند اما بعد فرهنگی، دینی  انقلاب آنرا از همه خطرات حفظ کرده است.

کی پور همچنین به اعزام کاروان راهیان نور اشاره کرد و گفت : اعزام نسل سوم انقلاب به محل رشادت و شهادت طلبی هشت سال دفاع مقدس گواه از به ثمر رسیدن نهال انقلابی است که 32 سال حمایت و یاری خداوند را به همراه داشته است.


وی از آثار این برنامه تداعی روحیه ایثارگری و ایجاد انگیزه برای جوانان در مقابله با هجمه های فرهنگی دشمن دانست و گفت: این حرکت ارزشمند تحول و آثار روحی و معنوی در نسل جوانان ایجاد خواهد کرد که آنان را به سوی همسویی با اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی سوق خواهد داد.


وی در ادامه خاطرنشان کرد: هر زمان ملت ما حرکتی را در جهت حفظ و حراست از اسلام برداشته با یاری خداوند به نتیجه رسیده است و امروز حرکت کاروان راهیان نور انتقال فرهنگ انقلاب، جبهه و جنگ را به نسل جوان امروزی در پی خواهد داشت.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1275.html )