عنوان خبر:قانون هدفمندي يارانه ها روندعادي اجراي خودراطي مي كند
پنجشنبه 7 بهمن 1389 - 23:26:57


استاندار گلستان اظهار داشت:
با گذشت 38 روز از اجراي قانون هدفمندي يارانه ها، شاهد طي شدن روند عادي، بدون التهاب و بحران اين قانون در كشور و استان هستيم.



مهندس جواد قناعت روز پنجشنبه در نوزدهمين جلسه ستاد استاني هدفمندي يارانه ها گفت: اين در حالي است برخي عناصر جريان فتنه داخل كشور و سلطه جويان كشور هاي غربي در سايتها و خبرگزاريهاي مختلف از اجراي اين قانون ابراز نگراني كرده كه سم پاشي ها و بمباران هاي مسموم آنها هيچ نتيجه اي در برنداشته و حتي نتيجه معكوس داشته است.
وي افزود: وجود برخي مشكلات كوچك در فرآيند اجراي اين اقدام بزرگ اقتصادي، طبيعي است واز اينكه شاهد اجراي آرام آن در كشور هستيم ،خدا را شاكريم.
وي به مسئولان دستگاههاي اجرايي يادآور شد: دقت لازم را در ادامه اجراي اين قانون داشته تا مشكلي به ويژه براي شب عيد هم استانيها ايجاد نشود.
مقام عالي اجرايي گلستان، مسئولان اجرايي را به برگزاري جلسات چند جانبه ، ارتباط با رسانه ها و مطبوعات بويژه صدا وسيما و انجام مصاحبه در حيطه فعاليت خويش براي بيان مزايا و محاسن اجراي اين قانون فرا خواند.
قناعت گفت : مهم آن است كه هر دستگاه اجرايي فعاليتهاي مرتبط را به نحو احسن انجام دهد وتنها آن بخشهايي كه از عهده استان خارج است ، براي پيگيري در سطح ملي به استاندار ارجاع داده شود.
تاكنون 493 هزار و 845 خانوار در استان گلستان اطلاعات اقتصادي خود را وارد سامانه مركز آمار نموده و شماره حساب 419 هزار و414 سرپرست خانوار نيز ، ثبت شده و بيش از 75 هزار سرپرست خانوار ، موفق به ثبت شماره حساب خود در سامانه وزارت رفاه نشدند.
در اين جلسه تاكيد شد با توجه به فرارسيدن زمان پرداخت مرحله دوم يارانه هاي نقدي ، پيگيريهاي لازم براي بازگشايي سامانه وزارت رفاه داشته تا مشكلات موجود در اين زمينه هرچه سريع تر برطرف شود.

ايرنا



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1277.html )