عنوان خبر:پيروزي تيم بسكتبال شهرداري گرگان در برابر بانك سامان
پنجشنبه 7 بهمن 1389 - 23:36:04


در هفته نهم از دور رفت رقابتهاي ليگ برتر بسكتبال باشگاههاي كشور تيم 'شهرداري گرگان' در برابر 'بانك سامان' به برتري دست يافت.



به گزارش ايرنا، در اين ديدار كه عصر امروز در سالن امام خميني (ره)‌ مجموعه ورزشي آزادي گرگان در حضور يك هزار تماشاگر به قضاوت 'اميرحسين صفرزاده' به عنوان سرداور به همراه 'محمد دوست' و 'محمدرضا صالحيان' به عنوان داور اول و دوم با نظارت دكتر 'فخرالدين حمزه عليپور' برگزار شد، تيم شهرداري گرگان با نتيجه 64 بر 61 حريف خود را مغلوب كرد.
در اين بازي تيم شهرداري در كوارترهاي اول و سوم به ترتيب با نتايج 15 بر 12 و 26 بر 11 حريف خود را شكست داد و در كوارتر چهارم تيم شهرداري با نتيجه 8 بر 20 بازي را به حريف خود واگذار كرد.
دو تيم در كوارتر دوم به نتيجه تساوي 18 بر 18 دست يافتند.
'اسدالله كبير' سرمربي شهرداري گرگان تيمش را با تركيب اوليه آيان يانگ، حامد حسين زاده، آرمين صادقي، ياشار محمدپور و آكساندر چوئيچ روانه ميدان كرد.
در آن سوي ميدان تيم بانك سامان تهران با سرمربيگري 'مجيد صالحي' و با تركيب اوليه احمد ضرابيه، احسان زرينكار، احمد محمودي، آندره اسميت و اسلوبودان آگوچ در ميدان حاضر بود.
در اين بازي 'آيان يان' با كسب 16 امتياز و 'آندره اسميت' با كسب 15 امتياز، بيشترين امتيازات براي تيمهاي شهرداري گرگان و بانك سامان كسب كردند.
تيم بسكتبال شهرداري گرگان در پايان هفته نهم رقابتهاي ليگ برتر باشگاههاي كشور با كسب 3 برد، 5 باخت و 1 بازي كمتر داراي 11 امتياز مي باشد و در هفته دهم روز دوشنبه هفته آينده در شهركرد ميهمان تيم 'هيئت بسكتبال'‌ اين شهر خواهد بود.
تيم بانك سامان نيز در پايان اين هفته با انجام 9 بازي، بدون برد و با 9 باخت متوالي داراي 9 امتياز است و روز دوشنبه در قم ميهمان تيم 'راه و ترابري' اين شهر مي باشد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1284.html )