عنوان خبر:22 طرح گردشگری در گلستان افتتاح و کلنگ زنی می شود
جمعه 8 بهمن 1389 - 18:01:30


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان، از افتتاح و کلنگ زنی 22 پروژه عمرانی و اشتغالزایی این اداره کل همزمان با دهه مبارک فجر در استان خبر داد.



به گزارش خبرنگار مهر در گرگان، فریدون فعالی عصر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران در گرگان افزود: همزمان با دهه مبارک فجر، 16 پروژه اشتغالزایی با اشتغال 843 نفر و  شش پروژه عمرانی افتتاح و کلنگ زنی می شود.

وی افزود: برپایی نمایشگاه ها و تورهای ویژه استان گردی، نشست ها و کارگاه های آموزشی و برگزاری مسابقه اینترنتی عکاسی از جاذبه های استان و مسابقه نقاشی با موضوع انقلاب از جمله برنامه های فرهنگی ایام الله دهه فجر است.
فعالی ادامه داد: بازدید رایگان از موزه ها و ابنیه تاریخی استان، برپایی نمایشگاه های میراث فرهنگی، صنایع دستی و جاذبه های گردشگری در سطح استان، برپایی نمایشگاه از آثار مکشوفه باستان شناسی، برگزاری کارگاه آموزشی هتل داری، گردشگری، نشست هم اندیشی با رؤسای جوامع تحت پوشش استان و نشست اکوتوریسم در این استان از دیگر برنامه های فرهنگی است که در دهه فجر اجرا می شود.
وی تصریح کرد: برگزاری نشست تخصصی البسه محلی، برپایی نمایشگاه تخصصی زیراندازها و نمایشگاه توانمندی های صنایع دستی استان، تجلیل از مربیان برگزیده صنایع دستی این استان و افتتاح پروژه بازارچه قیصریه صنایع دستی گرگان از دیگر برنامه های قابل اجرا در دهه فجر است.
فعالی با تاکید بر اهمیت گرامیداشت ایام الله دهه فجر، خاطرنشان کرد: نصب بنرهای تبریک دهه فجر بر سر در ادارات و برپایی مراسم استقبال از سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با سرود ملی و حضور همکاران در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن از دیگر برنامه های دهه فجر است.
وی یادآور شد: پروژه های عمرانی و اشتغالزایی این اداره کل در دهه فجر امسال به طور متمرکز، در کمپینگ النگ کردکوی افتتاح می شوند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1293.html )