عنوان خبر:برترینهای جشنواره سیمای انسان در قرآن مشخص شدند
جمعه 8 بهمن 1389 - 18:02:34


نخستین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی سیمای انسان در قرآن با معرفی برترین ها عصر پنجشنبه در تالار فخرالدین اسعد گرگانی پایان یافت.



به گزارش خبرنگار مهر در گرگان، در این دوره از جشنواره یک هفته ای 310 اثر از چهار کشور در بخش های مختلف به رقابت پرداختند.

در بخش طراحی، هیئت داوران هیچ طرحی را شایسته مقام نخست ندانست و محمدرضا راهبر از مازندران و رضا شجاعی از گلستان دوم و سوم شدند .

در بخش نگارگری، مجید اقوام کرباسی از اصفهان اول، حبیب الله سوخته سرایی از گلستان دوم و سیما خلیل بهروز از آذربایجان شرقی سوم شدند.

در بخش نقاشی،  سمانه عرب ساغری و محدثه منصوری از گلستان اول و دوم و سلام محمدی از کردستان سوم شدند.
همچنین در بخش تصویر سازی، ثنا حبیبی راد از تهران، محبوب حبیب وند از آذربایجان شرقی و محسن صحتی از گلستان به ترتیب مقام های اول تا سوم را بدست آوردند.

در بخش پوستر نیز، هیئت داوران، مصطفی تقی زاده شکیبا و نجوا عرفانی از تهران و آریا رحمان و محبوب مرشد از کشور بنگلادش را شایسته دریافت دیپلم افتخار معرفی کردند.
در بخش حجم، نبی الله مصدق از گلستان ، عباس ضیایی از خراسان رضوی و خاقان احمداف از کشور آذربایجان حایز مقام های اول تا سوم شدند.
در بخش کاریکاتور، مهدی عزیزی از استان مرکزی، علیرضا باقری از گلستان، ندا تنهایی مقدم از آذربایجان شرقی رتبه های اول تا سوم را بدست آوردند.
این جشنواره از روز شنبه در تالار فخرالدین اسعد گرگانی آغاز شد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1294.html )