عنوان خبر:هفته بیست و چهارم کورس پاییزه سوارکاری گنبد برگزار شد
جمعه 8 بهمن 1389 - 18:04:41


برترین های هفته بیست و چهارم کورس پاییزه سوارکاری گنبد کاووس عصر پنجشنبه در مجموعه ورزشی این شهرستان برگزار شد.



به گزارش خبرنگار مهر در گرگان، این هفته از مسابقات در هفت کورس و به مسافتهای هزار، 1700 و 2200 متر طول برگزار شد و 62 راس اسب ورزشی در آن شرکت داشتند.

در کورس اول این مسابقات، اسبهای ورزشی اولکام سخایی با چابکسواری نادر صالح پور، پرشین دلبر با ابوطالب چاری زاده و آیلیم ناز آباد با ناصر قزل و در کورس دوم، اسبهای باران 2 با متین آموت، ژیلوان با موسی آقئرکاکلی و اوینار با بهزاد قلی خانی اول تا سوم شدند.
در کورس سوم اسبهای ورزشی ، داز ایران با عنایت الله قللر عطاء، پلیس من با محمود قللر عطاء و تک توم با موسی آقئرکاملی و در کورس چهارم اسبهای تاکسوی با چابکسواری عنایت الله قللر عطاء، پاتریشن با نادر صالح پور و کلیم آل یوکن با ناصر قزل برتر شدند.
همچنین در کورس پنجم، اسبهای ورزشی صاحب طلا با محمد خجملی، مهردادخان با عیدالمحمد غراوی و نعمت خان با ناصر قزل و در کورس ششم اسبهای امپراطور صحرا با ناصر قزل، آگوستینوس با عبدالله قللر عطاء و هیلدا با موسی آقئرکاکلی اول تا سوم شدند.
در کورس هفتم نیز اسبهای بلک پورس 2 با ناصر قزل، گل نامه با ابوطالب چاری زاده و گل سما با عیدالمحمد غراوی برتر شدند.
رئیس مجموعه سوارکاری گنبد کاووس در گفتگو با خبرنگار مهر در گرگان افزود: در این مسابقات 191 میلیون و 400 هزار ریال به عنوان جایزه بین مالکان، مربیان و سوارکاران اسبهای برتر توزیع شد.
حکیم ایگدری اظهار داشت: کورس اول این مسابقات ویزه اسبهای ترکمن، کورس چهارم ویژه اسبهای تروبرد و بقیه کورسها ویژه اسبهای دوخون بوده است.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1295.html )