عنوان خبر:موج انقلاب اسلامی جهان را فراگرفته است
جمعه 8 بهمن 1389 - 18:11:11


نماینده ولی فقیه در گلستان اعلام کرد:
موجی که انقلاب اسلامی ایران ایجاد کرد، همه جهان را در برگرفته است.



به گزارش خبرنگار مهر در گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران گرگانی افزود: بازگشت حضرت امام راحل به میهن اسلامی در روز 12 بهمن سال 57، مقدمه ای برای انقلابی شد که در قرون اخیر بی سابقه بوده است.

وی اظهار داشت: معمولا حکومتها چه در کشورهای اسلامی و غیراسلامی تمام هم و غمشان این بود که مسائل دینی به حوزه حکومت راه ندهند و این بینش قرنها در کشورهای اسلامی حاکم بود.
وی خاطرنشان کرد: از برکات پیروزی انقلاب اسلامی، این بود که بین دین و حکومت الفت ایجاد کرد و این الفت موجی در دنیا بوجود آورد.
امام جمعه گرگان به وقایع کشور تونس اشاره و اضافه کرد: در این کشور در 55 سال در زمان حکومت بن علی و قبل از آن حتی اجازه نمی دادند که اذان از رادیو و تلویزیون پخش شود و مردم جرات برگزار کردن نمازهای عمومی و جماعت را ملاعام نداشتند.
جمهوری اسلامی بدون مردم معنایی ندارد

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: دستاورد دوم انقلاب اسلامی ایران، استقلال بود که نعمت و برکت بزرگی است و در حال حاضر یک کشور مستقل است.
وی یادآور شد: حضور مردم دستاورد سوم انقلاب اسلامی است و مردم در گذشته نقشی نداشتند ولی امروز مردم می توانند و باید تعیین کننده باشند و جمهوری اسلامی ایران بدون مردم معنایی ندارد.
آیت الله نورمفیدی به 28 صفر و رحلت پیابر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) اشاره و اضافه کرد: مردم باید رابطه شان را پیامبر حفظ کنند زیرا پیامبر اکرم (ص) در نیا و آخرت همه چیز ماست.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1300.html )