عنوان خبر:شناسايي 120 واحد خانه استیجاری
شنبه 9 بهمن 1389 - 23:47:50


مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان از شناسایی 120 واحد خانه استیجاری در استان خبر داد.



به گزارش خبرنگار مهر در گرگان، فریدون فعالی صبح شنبه در نشست این اداره ضمن اعلام رضایتمندی از عملکرد مجری طرح ساماندهی منازل استیجاری دراستان، گفت: 120 خانه استیجاری در استان گلستان وجود دارد که 45 مورد آن پروانه بهره برداری دریافت کرده و 75 مورد دیگر آن در دست اقدام است.

وی با اشاره به مشکلات موجود برسرراه این طرح خصوصاً جمع آوری تابلو به دستان غیرمجاز افزود: این مورد نیز با تعامل و همکاری نیروی انتظامی و سایر دستگاه های مرتبط درحال اجراست تا با جمع آوری این تابلو به دستان و ساماندهی هر چه بهتر منازل استیجاری درسطح استان، امنیت و رضایت هرچه بیشتر برای گردشگران ومسافران فراهم شود.

مجری طرح ساماندهی منازل استیجاری گلستان نیز گفت: واحدهای اقامتی استیجاری گلستان درشهرستان های گرگان، بندرترکمن و روستای هدف گردشگری زیارت گرگان قرارگرفته است.

سید جلال سیدین افزود: علاقمندان و متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از این اماکن به سایت http://www.seyedeinco.ir مراجعه کنند.

استان گلستان در شمال ایران در فصول مختلف سال و بویژه ایام تعطیلات عید و تابستان پذیرای گردشگران بسیاری از نقاط مختلف کشور است، که این استان را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب می کنند.




این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1311.html )