عنوان خبر:قرار گرفتن در جمع هشت تيم برتر ليگ بسكتبال كار بزرگي است
يكشنبه 10 بهمن 1389 - 00:11:05


سرمربي تيم بسكتبال شهرداري گرگان گفت:
با توجه به پتانسيل موجود، اگر در جمع هشت تيم برتر ليگ قرار بگيريم، كار بزرگي انجام داده‌ايم.



اسدالله كبير امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: دو بازي به پايان تيم فصل مسابقات ليگ برتر باقي مانده و اگر اين دو مسابقه را با برد پشت سر بگذاريم، به همراه جذب بازيكني در پست پنج، شانس حضور در جمع هشت تيم برتر را داريم.
وي افزود: بودجه و امكانات ما در همين حد است و بايد با تمامي اين مسائل كنار آمد تا با قرار گرفتن در جمع هشت تيم برتر ليگ، براي سال بعد برنامه‌ريزي كنيم.
سرمربي تيم بسكتبال شهرداري گرگان با بيان اينكه سايپا به عنوان اسپانسر بسكتبال گرگان تاكنون يك ريال كمك نكرده، تصريح كرد: از شهرداري گرگان ممنونم كه هزينه‌هاي ما را تا به اين جا تقبل كرده و 40 درصد از قرار داد بازيكنان را داده‌ايم تا در آرامش باشند، اما كادر فني تاكنون يك ريال هم دريافت نكرده است.
كبير ادامه داد: نمايندگان مجلس بايد پيگير مسئله سايپا به عنوان اسپانسر بسكتبال گرگان باشند، زيرا ماه آينده بايد قسط دوم بازيكنان را پرداخت كنيم.
وي در ارتباط با راه‌اندازي تيم‌هاي پايه بسكتبال گرگان اظهار داشت: من براي كمك به بسكتبال شهرم به اينجا آمده‌ام و راه‌اندازي تيم‌هاي پايه نيازمند امكانات و يك پروسه پنج ساله است.
وي خاطرنشان كرد: گرگان پتانسيل زيادي در بسكتبال دارد و بايد براي رده‌هاي پايه برنامه‌ريزي كنبم و مي‌توان در آينده تيمي بومي به غير از پست پنج در گرگان داشته باشيم.
سرمربي تيم بسكتبال شهرداري گرگان در ارتباط با نتايج اين فصل تيمش گفت: تيم ما حوان است و بازيكنان با وجود آنكه در تمرينات فوق‌العاده كار مي‌كنند اما در مسابقات كيفيت پائيني دارند.
كبير افزود: متاسفانه در مسابقات با وجود فضاسازي براي شوت‌زني، توپ‌هايمان گل نمي‌شود و بايد از لحاظ رواني روي بازيكنان‌مان كار كنيم و اين تيم نيازمند يك روانشناس است.
وي در خصوص برد خفيف تيم شهرداري گرگان مقايل تيم بانك سامان تهران، يادآور شد: تيم بانك سامان با جذب بازيكنان خوب، متحول شده است، البته ما در اين ديدار بازي را خوب شروع كرديم اما به دليل كم تجربه بودن بازيكنان‌مان، توپ‌هاي زيادي را از دست داديم تا اختلاف كم شود.
سرمربي تيم بسكتبال شهرداري گرگان ادامه داد: اگر مقابل بانك سامان نتيجه را واگذار مي‌كرديم، من استعفا مي‌دادم، چون از تمامي هواداران خوب‌مان خجالت مي‌كشيدم.
كبير از هواداران بسكتبال گرگان كه با وجود اين شرايط لحظه‌اي دست از حمايت تيم‌شان بر نداشته‌اند، تشكر كرد.
تيم شهرداري گرگان در هفته نهم مسابقات بسكتبال ليگ برتر باشگاه‌هاي كشور، ميزبان تيم قعر جدولي بانك سامان تهران بود كه با نتيجه خفيف 64 بر 61 پيروز شد.
شهرداري گرگان در ادامه مسابقات بسكتبال ليگ برتر باشگاه‌هاي كشور و از هفته دهم، روز دوشنبه 11 بهمن ماه، مهمان تيم هيئت بسكتبال شهركرد خواهد بود.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1326.html )