عنوان خبر:صدور پروانه خانه‌هاي استيجاري در صورت كسب استحكام بنا
يكشنبه 10 بهمن 1389 - 22:43:18


مسئول طرح ساماندهي منازل استيجاري كشور گفت:
متقاضيان منازل استيجاري گلستان، براي ادامه فعاليت بايد استحكام بنا دريافت كنند.



به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان به نقل از روابط عمومي اداره‌كل ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري گلستان، رسول فلاحت در بازديد از واحدهاي اقامتي اين طرح در استان گلستان اظهار داشت: در صورتي براي متقاضيان منازل استيجاري پروانه صادر و يا تمديد مي‌شود كه استعلام بناي اين منازل مثبت ارزيابي شود.
وي با اشاره به تفاهمنامه مابين ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري با شركت‌هاي بيمه‌اي و كارگزاران بيمه، تصريح كرد: در اين راستا مقرر شده مجري طرح منازل استيجاري در گلستان با هماهنگي بيمه اقتصاد نوين و كارگزار بيمه، نسبت به بيمه بهره‌برداران طرح، مسئوليت مدني و حوادث اقدام كرده و همچنين لباس‌هاي متحدالشكلي براي طرح فوق در استان طراحي شود.
مسئول طرح ساماندهي منازل استيجاري كشور با بيان اينكه اين طرح در روستاهاي هدف گردشگري نيز در حال اجرا است، خاطرنشان كرد: مجري طرح ميتواند با هماهنگي دهياران روستاهاي هدف گردشگري براي متقاضيان طرح با رعايت ضوابط تعيين شده پروانه صادر كند.
فلاحت همچنين بر درج تمام اطلاعات طرح ساماندهي منازل استيجاري استان با تصاوير اماكن اقامتي توسط شركت مجري در سايت مربوطه تاكيد كرد.
مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري گلستان نيز در اين بازديد ضمن اعلام رضايتمندي از عملكرد مجري طرح ساماندهي منازل استيجاري در گلستان، گفت: 120 خانه استيجاري در استان گلستان وجود دارد كه 45 مورد آن پروانه بهره‌برداري دريافت كرده و 75 مورد ديگر آن در دست اقدام است.
فريدون فعالي با اشاره به مشكلات موجود برسرراه اين طرح خصوصا جمع‌آوري تابلو به دستان غيرمجاز افزود: اين مورد نيز با تعامل و همكاري نيروي انتظامي و ساير دستگاه‌هاي مرتبط درحال اجراست تا با جمع‌آوري اين تابلوبه دستان و ساماندهي هر چه بهتر منازل استيجاري در سطح اين استان، امنيت و رضايت هرچه بيشتر براي گردشگران و مسافران فراهم شود.
مجري طرح ساماندهي منازل استيجاري گلستان نيز در اين راستا گفت: واحدهاي اقامتي استيجاري گلستان در شهرستان‌هاي گرگان، بندرتركمن و روستاي هدف گردشگري زيارت گرگان قرارگرفته است.
سيدجلال سيدين افزود: علاقمندان و متقاضيان مي‌توانند براي كسب اطلاعات بيشتر از اين اماكن به سايتhttp://www.seyedeinco.ir مراجعه كنند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1339.html )