عنوان خبر:اجراي 12 طرح آب و فاضلاب در شهرهای گلستان
يكشنبه 10 بهمن 1389 - 22:51:26


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گلستان گفت:
12 طرح آب و فاضلاب همزمان با ایام دهه فجر در استان بهره بردرای و کلنگ زنی می شود.



به گزارش خبرنگار مهر در گرگان، علی اکبر علیمرادی بعد از ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران در گران افزود: برای اجرای این طرح ها 321 میلیارد و 719 میلیون ریال اعتبار هزنیه شده است.

وی اظهار داشت: اجرای طرح فاضلاب شهر آق قلا در ایام دهه فجر شروع می شود مدت اجرای طرح تا سال 1395 است و برای اجرای آن 250 میلیارد ریال از منابع ملی در نظر گرفته شده است.
وی خاطرنشان کرد: حفر و تجهیز چاه لمسک یک از دیگر طرحهایی است که افتتاح می شود و برای آن 300 میلیون ریال از منابع استانی و داخلی هزینه شد.
علیمرادی بیان داشت: اجرای تفکیک زونهای گرگان به انضمام اصلاح و توسعه شبکه با هفت میلیارد و 370 میلیون ریال از دیگر طرح های قابل افتتاح این شرکت است.
مدیرعامل آب و فاضلاب گلستان خاطرنشان کرد: کلنگ زنی و حفر چاه شهرک شهید بهشتی با دو میلیارد و 500 میلیون ریال از منابع داخلی و استانی و حفر و تجهیز یک حلقه چاه باباکردی در علی آباد که از سال 87 آغاز شد و در سالجاری پایان یافت از دیگر طرح هاست.
وی یادآورشد: حفر و تجهیز سه حلقه چاه در مینودشت با هشت میلیارد ریال اعتبار ملی، اجرای مخزن دو هزار متر مکعبی به انضام خط انتقال مینودشت که سال 85 عملیات اجرایی آن شروع شد و امسال به پایان یافت از دیگر طرحهاست.
وی عنوان کرد: حفر و تجهیز چاه نگین شهر با سه میلیارد ریال اعتبار و اصلاح و توسه شبکه استان با 30 میلیارد و 849 میلیون ریال از منابع استانی و داخلی از دیگر طرحهاست.
علیمرادی، تعداد جمعیت تحت پوشش این شرکت را 984 هزار نفر اعلام کرد و گفت: 99.7 درصد از جمعیت شهری در 20 شهر تحت پوشش هستند.
وی یادآورشد: همچنین 76 هزار و 405 نفر در استان نیز شامل 8.26 درصد جمعیت شهری استان از طرح فاضلاب بهره مند هستند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1343.html )