عنوان خبر:رسانه ها حواسشان باشد كه دشمن را اميدوار نكنند
يكشنبه 10 بهمن 1389 - 22:55:54


استاندار گلستان گفت:
خبرنگاران و رسانه هاي كشوري، محلي و استاني بايد حواسشان جمع باشد كه دشمن را به حضور و برنامه ريزي در كشور اميدوار نكنند.



مهندس 'جواد قناعت' روز يكشنبه در جمع خبرنگاران افزود: امروز يكي از دستاوردهاي بزرگ انقلاب اسلامي به بركت خون شهدا، مجاهدت امام راحل (ره) و رشادت رهبر عظيم الشان انقلاب اسلامي و مردم در كنار هم، ايجاد فضاي نقادي و پرسشگري از سوي رسانه ها است.
به گفته وي، اما ايجاد اين فرصتهاي طلائي نبايد فرصت و زمينه را براي سوء استفاده دشمنان فراهم و مهيا كند و رسانه ها بايد ضمن ارائه گزارش عملكرد مسؤولان به مردم به عنوان يك پل ارتباطي ميان مسؤولان و مردم، نقادي سازنده را در دستور كار خود قرار دهند.
وي تصريح كرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامي، در حالي كه دشمن از ما نااميد شده بود، سران فتنه با كارهاي خود دشمن را اميدوار كردند و ما بايد براي راحت شدن از شيطنت دشمن، او را مايوس كنيم.
وي ادامه داد: پرسشگري و نقادي جامعه را پويا و فعال مي كند و به سوي توسعه و آباداني پيش مي برد و ما بايد انصاف را را رعايت نمائيم و هر امتيازي كه كسب مي كنيم بايد به كيسه انقلاب بريزيم و توپ را وارد دروازه دشمن و امتياز را براي خود كسب نمائيم.
قناعت ادامه داد: اين كه مقام معظم رهبري هميشه و در همه حال در خصوص فتنه 88 تحليل و بررسي دارند و تذكر مي دهند، يكي از دلايلش مي تواند اين باشد كه ايشان تكرار شيطنت دشمن را مي بينند و شايد اين شيطنت رنگ و بوي مذهبي و پيچيده تري را در آينده به خود بگيرد.
استاندار گلستان افزود: خوشبختانه مردم از قوه تحليل بالا برخوردارند و هميشه به پاي نظام و انقلاب ايستاده اند، اما تذكرات معظم له به برخي خواص است و در مجموع آمادگي و هوشياري بيشتر و بالاتر مردم مد نظر است.
به گفته قناعت، شيطنت ها و توطئه هاي دشمنان بعد از پيروزي انقلاب اسلامي توسط ابرقدرتهاي جهاني عليه ايران در سه مرحله بود كه مرحله نخست آن رنگ وبوي داخلي داشت، مرحله دوم رنگ و بوي خارجي به خود گرفت و مرحله سوم نيز باز هم رنگ و بوي داخلي به همراه داشت.
وي اظهار داشت: در مرحله نخست، گروهكها و منافقين داخل كشور بودند كه بالغ بر 300 گروه در سراسر كشور مي شدند كه نشستها و ميتينگ هاي داخلي خطرناكي برگزار مي كردند و دست به ترور و بمب گذاري مي زدند.
وي يادآور شد: مرحله دوم جنگ هشت ساله عليه ملت ايران به همراه تحريمها و مشكلات و كشمش هاي سياسي در بيرون كشور بود.
استاندار گلستان با اشاره به اين كه مرحله سوم چند سالي است دوباره توسط نظام سلطه در داخل ايجاد شده، گفت: مرحله سوم توطئه ها و فتنه ها و شيطنت هاي دشمن با مرحله نخست شباهت و تفاوت هائي دارد كه شباهتش در اين است كه درگيريها و شيطنت ها توسط نيروهاي داخلي صورت گرفته و مي گيرد.
قناعت افزود: تفاوت مرحله سوم و نخست نيز در اين است، در مرحله سوم كساني در داخل شيطنت مي كردند كه دستي بر انقلاب و نظام داشتند و به اصطلاح امروزي ها، جزو خانواده انقلاب بودند، اما نيروهاي مرحله نخست، از همان ابتدا عليه نظام و انقلاب اسلامي بودند.
وي خاطرنشان كرد: برخي افراد كه در مرحله سوم شيطنت مي كردند در مقطعي از زمان در اين كشور داراي پستهاي كليدي و حساس بودند و به اصطلاح جزو نيروهاي خودي محسوب مي شدند.

ايرنا



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1346.html )