عنوان خبر:معاون آموزش ، پژوهش و برنامه ريزي اداره كل آموزش فني و حرفه اي گلستان در بازديد از صنايع:آموزش مهمترين ركن ارتقاء منابع انساني است
شنبه 25 ارديبهشت 1389 - 16:56:31


با هدف هماهنگی و تعامل هر چه بیشتر بین آموزشهای فنی و حرفه ای و صنایع ،معاون آموزش ، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گلستان به همراه کارشناس آموزش در صنایع از کارخانه مینو صبا واقع در شهرک صنعتی مینودشت بازدید کرد .

در این بازدید تیرانداز ضمن اشاره به استراتژیهای سازمان و جوامع هدف آموزشی ، از آموزش شاغلین در حوزه صنایع بعنوان یکی از مهمترین رویکردهای سازمان نام برد و افزود : اگر قرار باشد در برنامه پنجم توسعه قسمتی از رشد اقتصادی از محل بهره وری حادث شود مهمترین رکن آن نیروی انسانی و آموزش به آنها می باشد .

وی با اشاره به آموزشهای ارائه شده مهارتی به نانوایان ، کارگران صنعت ساختمان ، کشاورزان و تأکید بر آموزش شاغلین در صنایع ، خواستار تعامل و همکاری هر چه بیشتر صنایع و کارخانجات با مراکز آموزش فنی و حرفه ای گردید .

تیرانداز با اشاره به مبحث آموزش مادام العمرlife-long-training ، به فاصله سرانه آموزش شاغلین در کشور با استاندارد جهانی اشاره کرد و گفت : از محل 1% بالا بردن بهره وری در کشور 2500 میلیارد تومان صرفه جویی خواهد شد که این مهم با همکاری ، تعامل و هماهنگی هر چه بیشتر دستگاهها اتفاق خواهد افتاد .

منبع : اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گلستان




این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-136.html )