عنوان خبر:فعالیتهای فرهنگی گلستان در کشور بی نظیر است
سه شنبه 12 بهمن 1389 - 22:20:24


مدیرکل فرهنگ و ارشاد گلستان گفت:
این استان در سال جاری به جهت برگزاری فعالیت های فرهنگی در مدت 32 سال گذشته، در مقیاس کشوری بی نظیر عمل کرده است.



به گزارش خبرنگار مهر در گرگان، غلامرضا منتظری صبح سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران در گرگان افزود: برگزاری رخدادهای بین المللی نظیر جشنواره های تئاتر و فیلم از جمله برنامه های شاخص فرهنگی در استان است.

وی یادآور شد: همزمان با این ایام، جشنواره بین المللی تئاتر فجر همزمان با چهار استان کشور از 16 تا 20 بهمن و جشنواره بین المللی موسیقی فجر از 27 بهمن تا چهارم اسفند در استان گلستان برگزار می شود.

وی افزود: برگزاری جشنواره بین المللی فجر از 20 تا 24 بهمن، جشنواره بین المللی تجسمی جوانان فجر آفرین از 17 تا 25 بهمن، نخستین جشنواره تئاتر استانی با محوریت کودکان و نوجوانان با همکاری بنیاد شهید از دیگر برنامه های فرهنگی استان در دهه فجر است.
منتظری، از طراحی پوستر انقلاب اسلامی با عنوان دیوارها سخن می گویند در هر شهرستان خبر داد و تصریح کرد: در هر شهرستان یک بوم توسط هنرمندان طراحی شده و در راهپیمایی 22 بهمن پیشاپیش راهپیمایان قرار می گیرد.
وی، برگزاری نخستین همایش نکوداشت هنرمندان شهید و ایثارگر، نقاشی خیابانی با حضور یک هزار و یکصد نفر از دانش آموزان، اجرای بزرگترین سرود میدانی با حضور 1357 نفر را از دیگر برنامه های فرهنگی این ایام برشمرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، خاطرنشان کرد: افتتاح مجتمع فرهنگی هنری کلاله و آق قلا و آغاز عملیات اجرایی چهار خانه فرهنگ از دیگر برنامه های این اداره کل در گرامیداشت دهه فجر سال جاری است.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1392.html )