عنوان خبر:دهه فجر فرصتی برای تببین دستاوردهای نظام در جامعه است
سه شنبه 12 بهمن 1389 - 22:21:21


رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت:
دهه مبارک فجر فرصت بسیار مناسبی برای انتقال و تبیین دستاوردهای نظام اسلامی در جامعه است.



به گزارش خبرنگار مهر در گرگان، رامین رحمانی صبح سه شنبه در نشست برنامه های گرامیداشت دهه فجر این دانشگاه افزود: امروز در ابتدای چهارمین دهه از عمر انقلاب، این نظام الهی، الهام بخش ملل آزادیخواه جهان و منادی بیداری اسلامی است.

وی افزود: پرچمی که امام خمینی (ره) برافراشت و امروز به دست رهبر معظم انقلاب است، پرچم اسلام و برگرفته ازتعالیم الهی و سیره نبوی است.
رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان اذعان داشت: دشمنان جمهوری اسلامی همچنان لحظه ای از توطئه علیه این انقلاب دست بر نمی دارند و ملت ایران اسلامی باید برای افزایش بصیرت و وحدت حول محور ولایت بیش از پیش همت کنند.
دکتر رحمانی همچنین از تشکیل ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و تصویب اجرای برنامه های مختلف در این دانشگاه خبرداد وافزود: برگزاری نمایشگاه دهه فجر انقلاب اسلامی با32غرفه، تهیه سی دی مستند انقلاب اسلامی و دانشگاهیان، اجرای مسابقه کتابخوانی، اعزام فعالان فرهنگی دانشگاه به اردوی امتداد نور(حضور در حرم مطهر حضرت امام(ره) و تجدید دیثاق با آرمانهای آن بزرگوار و زیارت قم و جمکران) از جمله برنامه هاست.
وی یادآورشد: اعزام دانشجویان جهت دیدار با رهبر، تزئین محوطه دانشگاه، نمایشگاه دستاوردهای علمی و فرهنگی دانشگاه در طول 32 سال عمر انقلاب اسلامی، ایجاد ایستگاههای متعدد صلواتی، برگزاری گلگشت خانوادگی کارکنان دانشگاه و جشن انقلاب، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا برخی از برنامه های این دانشگاه در سی و دومین سالگرد پیروزی انقلاب است.


وی ادامه داد: دیدار با خانواده شهدای اهل تسنن، تقدیر و نکوداشت از شخصیت های علمی و فرهنگی، افتتاح سیسیتمpaperless ، برگزاری مسابقات ورزشی و حضور در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن از دیگر برنامه های دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در دهه فجر است.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1393.html )