عنوان خبر:بازاريان از سهامداران انقلاب اسلامي هستند
سه شنبه 12 بهمن 1389 - 22:22:52


رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان گنبدكاووس گفت:
بازاريان يكي از بزرگ‌ترين سهامداران انقلاب اسلامي هستند.



به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان، حجت‌الاسلام علي فتحي صبح امروز در همايش اصناف كه به مناسبت دهه فجر در سالن اجتماعات مجمع امور صنفي برگزار شد، با تسليت ايام رحلت نبي مكرم اسلام و سلاله پاكش امام‌حسن مجتبي (ع) و امام ‌رضا (ع) از خدمات بازاريان در طول دوران انقلاب قدرداني كرد.
وي با اشاره به نقش بازاريان در جامعه خدمت به خلق را فضيلتي بزرگ دانست و گفت: اگر در كارها به ياد خدا باشيد بركات آن بر شما افزون مي‌شود.
رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان گنبدكاووس با اشاره به اينكه روزي از آن خداست و ياد خدا را هرگز نبايد فراموش كرد، افزود: يكي از اقشار تأثيرگذار در برگزاري نماز جماعات قشر بازاري است و شركت در نماز جماعت و نماز اول وقت بسيار مهم است.
فتحي خاطرنشان كرد: بازاريان در طول هشت سال دفاع هم مال و هم جان خود را فدا كردند بازار و اصناف يكي از بازوان دفاع مقدس بوده‌اند.
وي افزود: بازاريان در طول دوران انقلاب حمايت خود را از انقلاب و ولايت فقيه نشان داده‎اند و همواره در اين راه ثابت قدم بوده‎اند.
رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان گنبدكاووس با اشاره به ايام‌الله دهه فجر به تشريح برنامه‌هاي ايام‌الله دهه ‌فجر در شهرستان گنبدكاووس پرداخت و افزود: علاوه بر برنامه‌هاي اجرايي محوري سي و دومين سالگرد انقلاب اسلامي برنامه‌هاي فرعي ديگري هم توسط دستگاه‌هاي اجرايي و مردم در سطح شهر و روستا برگزار مي‌شود كه مستلزم حضور حداكثري مردم است.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1394.html )