عنوان خبر:انقلاب ایران فرازمانی و مکانی شده است
سه شنبه 12 بهمن 1389 - 23:00:00


استاندار گلستان گفت:
انقلاب اسلامی ایران امروز فرازمانی و مکانی شده است و همه انسانهایی که فطرت پاک دارند می توانند از انقلاب ما الگو بگیرند.



به گزارش خبرنگار مهر در گرگان، مهندس جواد قناعت عصر سه شنبه در همایش متمرکز آغاز برنامه های دهه فجر استان در تالار فخرالدین اسعد گرگانی با اشاره به اینکه جنس این انقلاب با انقلاب های دیگر فرق می کند افزود :جنس این انقلاب فرهنگی است وتنها فرهنگ است که مرز نمی شناسد واز تمام مرزها عبور می کند ودردل تمام انسانهای آزاده رسوخ می کند.

به گفته وی، شعارهایی که امروز ازمصر و تونس می شنویم به شعارهای انقلابی ما بسیار شباهت دارد و این همان صدور انقلاب است که مقام معظم رهبری به آن اشاره داشته اند.

وی  اظهارداشت: برای آن که راه نهضت امام(ره) ادامه یابد سه ماموریت مهم درپیش روی ما قرارداردکه اولین وظیفه را آرمانخواهی وعقب نشینی نکردن از اصول ارزشهای اسلامی وترقی ولایت فقیه برشمرد.

قناعت همچنین خودباوری وامیدبه آینده درخشان را که از شعارهای دولت نهم است از دیگر ماموریت های راه امام(ره) دانست و افزود : این حسن در بین جوانان ما وجود دارد ولی دربین برخی از اندیشمندان و رجال بزرگ ما نیست.

وی  با بیان اینکه انقلاب ما سرمرحله مهم را پشت سرگذاشته است، تصریح کرد: انقلاب اول پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن 57، انقلاب دوم تسخیر لانه جاسوسی در13 آبان واز حماسه بی نظیر 9 دی  88 بعنوان انقلاب سوم یاد کرد.

استاندار گلستان با اشاره به جریان فتنه سال 88 افزود: بصیرت و آگاهی مردم همه توطئه دشمنان داخلی وخارجی را خنثی و مردم را برای مقابله با توطئه های دشمنان آبدیده ترکرد.




این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1414.html )