عنوان خبر:انجام 141 میلیارد ریال سرمایه گذاری در بندرگز
چهارشنبه 13 بهمن 1389 - 18:40:18


فرماندار بندرگز اعلام کرد:
برای بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی پروژه های فجر شهرستان 141 میلیارد و هشت میلیون و 400 هزار ریال اعتبار و سرمایه گذاری صورت گرفته است.



به گزارش خبرنگار مهر در گرگان، علیرضا عسگری عصر سه شنبه در حاشیه اجرای این طرح ها افزود: همزمان با سی و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی 49 پروژه عمرانی، اقتصادی ، تولیدی و اشتغالزا در این شهرستان بهره برداری و عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

وی تصریح کرد:  با بهره برداری از این طرح ها برای 24 نفر در شهرستان اشتغال ایجاد می شود.
وی افزود  از مجموع طرحهای قابل افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ،40 طرح عمرانی با اعتبار 107 میلیارد و 618 میلیون و 400 هزار ریال است.
وی یاد آور شد: همچنین 9 طرح اقتصادی، اشتغالزا با سرمایه گذاری 33 میلیارد و 390 میلیون ریال در این دهه به بهره برداری می رسد.
فرماندار بندرگز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دیگر برنامه های ایام الله دهه فجر در شهرستان بندرگز خاطر نشان کرد:  نواختن زنگ انقلاب ، دیدار با خانواده های معظم شهدا ، برگزاری جشنواره ها ، همایش ها و گردهمایی ها با موضوعات مختلف بویژه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، برگزاری مسابقات ورزشی و مراسمات فرهنگی و هنری از جمله مهمترین برنامه های ایام دهه فجر سال جاری در این شهرستان بشمار می رود.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1421.html )