عنوان خبر:انقلاب ايران نتيجه بصيرت مردم
چهارشنبه 13 بهمن 1389 - 18:56:22


مديركل تبليغات اسلامي استان گلستان گفت:
انقلاب اسلامي ايران نتيجه بصيرت، هوشياري و آگاهي ملت ايران بود.



به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان، حجت‌الاسلام نورالله ولي‌نژاد پيش از ظهر امروز در همايش بصيرت و ميثاق كه با حضور بانوان تاثيرگذار شيعه و سني شهرستان گنبدكاووس در سالن هلال احمر اين شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر ملت‌هاي مسلمان در كشورهاي عربي به تاسي از انقلاب اسلامي ايران در كشورهاي خود انقلاب كرده‌اند.
وي با بيان اينكه بانوان نقش اساسي در حفظ و تداوم انقلاب اسلامي ايران دارند به سخنان امام خميني (ره) در مورد بانوان اشاره كرد و بيان داشت: ما نهضت خودمان را مديون بانوان مي‌دانيم و بانوان در پيروزي انقلاب نقش موثري داشتند.
مديركل تبليغات اسلامي استان گلستان با بيان اينكه بانوان همواره مدافع ارزش‌ها و مقدسات هستند به تاكيدات امام خميني (ره) در مورد حضور بانوان در صحنه انقلاب به ويژه در تظاهرات عليه رژيم ستمشاهي اشاره كرد و افزود: امام عقيده داشت بانوان هم بايد در سرنوشت كشور خود دخالت داشته باشند.
‌ولي‌نژاد با اشاره به اينكه زن محور و پناهگاه و ملجا خانواده است سعادت جامعه را در گرو تربيت درست فرزندان جامعه به دست مادران آن جامعه دانست و عنوان داشت: بانوان محور خانواده هستند همان‌گونه كه مردها در امور كشور دخالت دارند و بايد جامعه خودشان را حفظ كنند، بانوان هم بايد دخالت كنند و جامعه را حفظ كنند.
مديركل تبليغات اسلامي استان گلستان با بيان اينكه امروز نقش بانوان در تدوام انقلاب اسلامي مهم است به سرمايه‌گذاري دشمنان براي از بين بردن حجاب اشاره و خاطرنشان كرد: بانوان بايد حجاب اسلامي خود را حفظ كنند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1429.html )