عنوان خبر:پیشنهاد ۷ میلیونی برای پژوی احمدی‏نژاد و ماجرای یوسف
پنجشنبه 14 بهمن 1389 - 16:49:45


یک ایرانی ، پیشنهاد خرید ۷ میلیون تومانی پژوی احمدی نژاد را داده است. به گزارش جهان این خریدار علاقه مند به احمدی نژاد پس از اینکه فرم درخواست خرید خودرو احمدی نژاد را پر کرده است در کامنتی تحلیل خود را برای این درخواست به قیمت ۷ میلیون تومان نوشته است.گفتنی است در سایت فروش خودروی احمدی نزاد تنها یک نظر منتشر شده است که آن نیز همین اظهار نظر است. این خریدار علاقه مند به احمدی نژاد نوشته است:" حاج محمود دوستت داريم.....



میگن زمانی که یوسف رو فروختن همه با حداکثر سرمایه اومده بودن یه پیرزن با دو کلاف کاموا اومده بود بهش خندیدن که پیرزن این همه تاجر با ای همه سرمایه اومد تو برا چی اومدی. جواب داده بود میدونم به من نمی فروشن اما میخواستم تو لیست خریداران باشم. منم می تونم ماشین رو ۷ میلیون تومان بخرم احتمال میدم که به من نمی دهند اما می خواستم در لیست خرید باشم. موفق باشین.
سلام بر سرباز فداکار ایران اسلامی فرزند برومند ولایت بنده افتخار می کنم که چنین ریس جمهور باتدبیر وایثارگری را داریم افرین به این رییس جمهور مردمی (بار خدايا) از عمر من آنچه هست برجاي بستان و به عمر محمود افزاي من به كاوه آهنگر دوران كه مانند خودم يك فقير زاده و رنج كشيده است سلام ميفرستم . كارمند دولتي هستم و پولي ندارم كه در مزايده شركت كنم اما از اين طريق سلام ‘ درود و آرزوهاي خير خود را با احترام تمام به كاوه دوران تقديم ميدارم و اميدوارم كه در تمام امور پيروز و سربلند باشد مخصوصا" در ريشه كني طلبكاران هميشگي ملك و مملكت كه بدون هيچ گونه هزينه كردي براي اين آب و خاك هميشه و همه جا از آسمان و زمين طلبكارند. فرزند ايران . بيژن "

گفتنی است تا امروز پیشنهاد ۲ میلیون دلاری نیز برای خرید خودروی رئیس جمهور داده شده است.




این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1433.html )