عنوان خبر:روایت صفارهرندی از پسرانی که در تاریخ انقلاب، پدرانشان را خراب کردند
پنجشنبه 14 بهمن 1389 - 22:43:16


معاون فرهنگی، اجتماعی و راهبردی سپاه پاسداران گفت: در تاریخ انقلاب چقدر پسرانی بودند که پدرانشان را خراب کردند. از اول انقلاب تاکنون بارها شاهد بوده‌ایم که فرزندانی گریبان پدرانشان را گرفتند و به لبه جهنم بردند، بعضی‌ها تا جهنم رفتند و بعضی‌ها برگشتند و متوقف شدند.



به گزارش ایسنا، محمدحسین صفارهرندی، معاون فرهنگی، اجتماعی و راهبردی سپاه پاسداران در گردهمایی سیاسی پایوران، بازنشستگان، پیشکسوتان و سربازان تیپ زرهی 21 امام رضا(ع) در حسینیه ثارالله(ع) این تیپ واقع در نیشابور، با تبیین ماهیت فتنه و مباحث سیاسی، فتنه را به کوره‌ای تشبیه کرد که از طریق حرارت داخل آن ناخالصی از خالص جدا می‌شود و افزود: فتنه در محیط اجتماعی، یعنی وسوسه‌ای از جانب شیطان که در دل انسان به‌ وجود می‌آید. یعنی دل‌های ما خاستگاه فتنه‌ای است که شیطان آن را تدارک دیده است.

صفار هرندی ادامه داد: تا همین فتنه سال گذشته، این تنها فتنه‌ای نبود که با آن مواجه شده بودیم، مصادیقی را از اول انقلاب تاکنون دیده‌ایم، انسان‌هایی که فتنه‌گری کردند و لزومی ندارد که همه آن‌ها برانگیخته توسط دشمن بوده باشند، بلکه این‌ها یاران، رفیقان، همرزمان و همسنگران ما بودند، پیش از انقلاب و پس از انقلاب، چه شد که این‌ها از دست رفتند و به این وادی کشیده شدند.

چه پسرانی که در تاریخ انقلاب، پدرانشان را خراب کردند

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه متاسفانه بعضی از افرادی که عوامل انقلابی هم بودند، در مقابل دشمنی دشمنان کشور سکوت کردند تصریح کرد: در تاریخ انقلاب چقدر پسرانی بودند که پدرانشان را خراب کردند، از اول انقلاب تاکنون بارها شاهد بوده‌ایم که فرزندانی گریبان پدرانشان را گرفتند و به لبه جهنم بردند، بعضی‌ها تا جهنم رفتند و بعضی‌ها برگشتند و متوقف شدند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1435.html )