عنوان خبر:اتمام پروژ‌ه‌هاي گازرساني به غرب گلستان
پنجشنبه 14 بهمن 1389 - 23:01:06


مدير‌عامل شركت گاز استان گلستان گفت:
گازرساني در غرب استان به اتمام رسيده است.



به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان، رمضانعلي سنگدويني چهارشنبه شب در جمع دهياران شهرستان گرگان از افتتاح و كلنگ‌زني 151 پروژه شركت گاز گلستان در ايام دهه فجر امسال در سراسر استان خبر داد.
وي اظهار داشت: اين تعداد پروژه شامل يك شهر، 96 روستا، 38 واحد صنعتي، هشت مسكن مهر، نيروگاه برق شهرستان علي‌آبادكتول و هفت جايگاه سي‌ان‌جي‌ با هزينه‌اي معادل 440 ميليارد و 550 ميليون ريال در شهرستان‌هاي مختلف استان، به مرحله افتتاح و كلنگ‌زني رسيده است.
مدير‌عامل شركت گاز استان گلستان گفت: با پروژه‌هاي قابل افتتاح شهرستان گرگان و هزينه 10 ميليارد ريالي، 926 نفر از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد كه از اين تعداد چهار واحد صنعتي نيز از جمله پروژه‌هاي افتتاحي در اين شهرستان است.
سنگدويني از آغاز عمليات اجرايي مسكن مهر در شهرستان گرگان به عنوان تنها پروژه كلنگ‌زني اين شهرستان ياد كرد و افزود: اين پروژه هزينه 2 ميليارد ريالي را به خود اختصاص داد.
وي با اشاره به گازرساني به شهرستان‌هاي بندرگز و كردكوي اعلام كرد: شركت گاز استان گلستان امر گازرساني در غرب استان را به اتمام رسانده است.
مدير‌عامل شركت گاز استان گلستان پيش‌بيني كرد؛ امر گازرساني به شهرستان تركمن تا پايان سه ماهه نخست سال 1390 و شهرستان گميشان نيز در هفته دولت سال آينده نهايي مي‌شود.
وي از گازرساني به تمامي روستاهاي شهرستان گرگان به جز روستاهاي بالادست زيارت و شاهكوه در سال آتي خبر داد و تصريح كرد: امسال عمليات اجرايي گازرساني به 21 روستاي شهرستان آق‌قلا با هزينه‌اي بالغ بر 36 ميليارد و 100 ميليون ريال در اين ايام آغاز خواهد شد.
سنگدويني گفت: هفت روستا نيز مربوط به شهرستان مراوه‌تپه كه از مصوبات سفر سوم رياست جمهوري به استان بود در دهه فجر كلنگ‌زني خواهد شد؛ اين شهرستان پنج پروژه قابل افتتاح نيز دارد كه در مجموع با هزينه 243 ميليارد و 200 ميليون ريالي‌ 8‌ هزار و 510 نفر از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1440.html )