عنوان خبر:بركات انقلاب ايران شامل همه ملت‌هاي آزاده است
جمعه 15 بهمن 1389 - 20:05:30


امام جمعه كردكوي گفت:
بركات انقلاب بزرگ ايران كه با تأسي از نهضت عاشورايي امام حسين (ع) است، امروز شامل تمام ملت‌هاي ستم‌ديده و آزاديخواه جهان شده است.



به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان، حجت‌الاسلام موسي شاعري شامگاه پنج‌شنبه در جمع بسيجيان در مسجد امام جعفر صادق‌(ع) كردكوي اظهار داشت: ‌همانگونه كه سيدالشهدا با حكومت ظالم يزيد بيعت نكرد حضرت امام (ره) كه پرورش‌يافته مكتب عاشورا است (ره) نيز با يزديان زمان كه حكومت ستمشاهي بود، بيعت نكرد و تا اعتلاي پرچم اسلام مبارزه كرد.
وي با تاكيد بر نقش ‌ امام خميني (ره) در بيداري ملت‌هاي دنيا تصريح كرد: امام راحل (ره) با رهبري انقلاب ايران، پرچم آزادي و سرافرازي را براي ملت‌هاي مظلوم و آزاديخواه دنيا به ارمغان آورد.
‌حجت‌الاسلام شاعري با بيان اينكه انقلاب اسلامي ايران موجب پيدايش خيزش و بيداري اسلامي در جهان شده است، افزود: امروز انقلاب اسلامي ايران به بركت خون هزاران شهيدان در جهان به عنوان الگوي آزاديخواهي و ظلم‌ستيزي مطرح شده است و با آغاز اين پديده اثرگذار تاريخي بسياري از معادلات قدرت‌هاي استعمارگر بي‌اثر شد.
امام جمعه كردكوي با اشاره به بيداري به وجود آمده در كشورهاي اسلامي منطقه خاورميانه خاطرنشان كرد: هم اكنون قيام مردم مصر و كشورهاي اسلامي عربي برگرفته از نهضت امام خميني است كه پس از 30 سال هم اكنون در اين كشورهاي با تأسي از انقلاب اسلامي در حال وقوع است.
وي با بيان اينكه ملت مصر ديگر تحمل رفتارهاي خائنانه سران خود نيستند، گفت: مردم مسلمان مصر در طي حكومت ظالمانه حسني مبارك انواع خيانت‌هاي اين دولت را در برابر حقوق مسلمانان و ملت بي‌دفاع فلسطين و غزه ديدند براي همين حاضر نيستند ادامه حكومت وي را ببينند.
وي با اشاره به جنگ نرم دشمنان بر عليه نظام مقدس جمهوري اسلامي ادامه داد: انقلاب اسلامي از آغاز پيروزي با حضور پرشور ملت در تمام عرصه‌هاي همه توطئه‌هاي مختلف دشمنان را خنثي كرده و امروز نيز جنگ نرم دشمن محكوم به شكست است.
امام جمعه كردكوي ضمن تاكيد بر بصيرت افزايي مردم و ضرورت هوشياري و ماندن در مسير آرمان‌هاي انقلاب و ارزش‌هاي امام راحل گفت: در شرايطي كنوني آنچه مهم است پاسداري از انقلاب است و به تعبير روشن‌تر انقلابي بودن بسيار مهم است اما انقلابي ماندن و پاسداري از ارزش‌هاي انقلاب بودن به مراتب بيشتر مهم است.
‌حجت‌الاسلام شاعري وجود ولي‌فقيه را نعمتي براي مراقبت از نظام دانست و گفت: انقلاب اسلامي با توكل برخدا و وجود ولايت‌فقيه و پشتيباني ملت از آن مانند سدي محكم در برابر زياده خواهي‌هاي استكبار است.
وي افزود: با حركت در مسير شهدا و اطاعت از ولايت‌فقيه مي‌توان روز به روز به اقتدار نظام مقدس جمهوري اسلامي در جهان افزود.
امام جمعه كردكوي افزايش بصيرت را در شرايط كنوني ضروري دانست و گفت: ملت هوشياري ايران اسلامي بايد آگاهي و بصيرت را در خود تقويت كنند تا ادامه حيات انقلاب اسلامي ايران بيش از پيش تضمين شود.
‌حجت‌الاسلام شاعري ضمن تاكيد بر پيروي از آرمان‌هاي حضرت امام (ره) اظهار اميدواري كرد همه مردم ايران به ويژه جوانان بتوانند با درس گرفتن از بيانات، پيام‌ها و دستورات حكيمانه وصيت‌نامه سياسي عبادي ايشان و رهنمودهاي مقام معظم رهبري، زندگي خود را آگاهانه به پيش ببرند و رستگاري در دنيا و آخرت را به عنوان هديه‌اي از ايشان دريافت كنند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1476.html )