عنوان خبر:حضور باشكوه در راهپيمائي 22بهمن، نقطه قوتي براي كشورهاي عربي مي باشد
جمعه 15 بهمن 1389 - 20:33:37


نماينده ولي فقيه در گلستان و امام جمعه گرگان با اشاره به در پيش بودن 22 بهمن گفت:
حضور باشكوه و حماسي در مراسم امسال نقطه قوتي براي كشورهاي عربي از جمله مصر، اردن، الجزاير، تونس، يمن و ساير كشورهاي ديگر است.



به گزارش ايرنا، آيت الله 'سيدكاظم نورمفيدي' در خطبه هاي اين هفته نماز عبادي سياسي اين شهر افزود: با اين حضور كه به وقوع خواهد پيوست، دشمنان اسلام و ايران از جمله آمريكا متوجه خواهند شد كه با جنگ سخت و نرم عليه ايران، ديگر به نتيجه نمي رسند و همين مساله نقطه قوتي براي مردم كشورهائي است كه اين روزها عليه دولتها و حكومتهاي خود كه دست نشانده آمريكا و هم پيمانانش هستند، قيام كرده اند.
به گفته وي، حضور باشكوه و حماسي مردم در روز راهپيمائي 22 بهمن، براي ساير كشورهاي دنيا ملموس و مشهود مي باشد و آنها خواهند ديد كه ايران اسلامي بدون تكيه بر ابرقدرتهاي شرق و غرب از جمله آمريكا، انگليس و ساير كشورها، با عزت و سربلندي راه خود را ادامه مي دهد و قله هاي پيشرفت و ترقي را يكي پس از ديگري فتح خواهد كرد.
وي با اشاره به اين كه ممكن است در طول اين مسير مشكلاتي هم وجود داشته باشد، تصريح كرد: اين مشكلات تا امروز باعث نشده تا ملت ايران، لحظه اي از مواضع خود كوتاه بيايند و هميشه و در همه حال پشتيبان نظام و ولايت فقيه بوده اند.
نماينده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبري با اشاره به برخي دستاوردهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي، گفت: شكسته شدن هيمنه و ابهت آمريكا از مهمترين بركات اين نظام است.
آيت الله نورمفيدي افزود: در گذشته و قبل از پيروزي انقلاب اسلامي دنيا زير چتر و سلطه دو قدرت شرق و غرب يعني شوروي و آمريكا بود و كسي جرات نمي كرد، با آنها درگير شود، اما حضور امام خميني (ره) باعث شكسته شدن اين ابهت شد و سلطه آمريكا در جهان شكسته شد.
آيت الله نورمفيدي ادامه داد: امام خميني (ره) از اصول بنيادي و اساسي خود دست برنداشت و امروز خلف صالح ايشان رهبر معظم انقلاب نيز ادامه دهنده اين راه مي باشد و خطاب به آمريكا اعلام داشتند كه ما در برابر متجاوزان رفتار حسيني خواهيم داشت.
وي خاطرنشان كرد: امروز ملتي مانند ايران، وزنه اي در دنيا محسوب مي شود، زيرا ملت ايران، بعد از 32 سال پاي نظام و انقلاب ايستاده اند و با همه سختي و مشكلاتي كه در سر راهشان بوده، همچنان ايستادگي مي كنند و اين يك نقطه قوت براي كشورهايي نظير مصر است.
آيت الله نورمفيدي ادامه داد: راهپيمائي 22 بهمن ضمن تجديد بيعت و تجديد عهد با امام راحل و شهيدان و رهبر معظم انقلاب اسلامي و اعلان حمايت و پشتيباني از مواضع امام و رهبري، در كنار قيام ملت مصر و ساير كشورهاي عربي، زمينه ساز و مقدمه ظهور ولي عصر (عج) است.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1481.html )