عنوان خبر:صهيونيسم با پيروزي انتفاضه مصر از بين مي‌رود
شنبه 16 بهمن 1389 - 23:17:00


امام جمعه گنبدكاووس گفت:
اگر انتفاضه مردم مصر پيروز شود ديگر رژيم صهيونيستي از بين خواهد رفت.



به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان، حجت‎الاسلام ‎والمسلمين محمدحسين سبحاني صبح امروز در جمع مديران اين شهرستان فرمايشات مقام معظم رهبري در خطبه‌هاي نمازجمعه تهران را راهگشا براي كشورهاي اسلامي خواند.
وي فرا رسيدن دهه فجر را گراميداشت و به تشريح علل وقوع انقلاب اسلامي با رهبري‌هاي امام خميني (ره) پرداخت و با اشاره به قيام مردم مصر در مبارزه با حكومت ظلم و جور حسني مبارك گفت: خداوند را شاكر هستيم كه شاهد تكرار صحنه‌هاي انقلاب اسلامي ايران در مصر هستيم.
امام جمعه گنبدكاووس با اشاره به اينكه مردم مصر امروز را روز مرگ مبارك نام نهاده‌اند، افزود: اگر ملت مسلمان مصر به پيروزي برسند خواب راحت از ذهن و فكر و انديشه صهيونيست‌ها خواهد رفت و صهيونيست‌ها و خيلي از قدرت‌هاي پوشالي استكباري نيز بايد از بين برود.
سبحاني با بيان اينكه انقلاب اسلامي ايران باعث بيداري ملت‌هاي مسلمان شده است، افزود: انقلاب ملت مصر يادآور دوران انقلاب ايران در سال 1357 است و ملت مصر همان راهي را مي‌پيمايد كه ملت قهرمان ايران پيمود.
وي بر هوشياري ملت مسلمان مصر در خصوص توطئه‌هاي دولت‌هاي استكباري تاكيد كرد و اظهار اميدواري كرد: همه دولت‌هاي مسلمان از مصر درس بگيرند.
امام جمعه گنبدكاووس همچنين با اشاره به فداكاري‌ها و ايثارگري‌هاي ملت ايران در دوران انقلاب اسلامي افزود: انقلاب اسلامي ايران مردمي‌ترين انقلاب در بين انقلاب‌هاي صورت گرفته در جهان است.
سبحاني گفت: به بركت نظام مقدس جمهوري اسلامي زمينه براي رشد، توسعه، پيشرفت و شكوفايي كشور ايران اسلامي فراهم شده است.
وي با اشاره به خدمات صورت گرفته بعد از انقلاب اسلامي اظهار داشت: مسئولان بايد در دهه فجر وقايع دوران انقلاب و حوادث آن را براي نسل سوم انقلاب بازگو كنند.
امام جمعه گنبدكاووس گفت: بيان عملكرد نظام و خدمات صورت گرفته بعد از انقلاب زمينه اعتماد جوانان به انقلاب و دلگرمي آنها را فراهم مي‌كند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1501.html )