عنوان خبر:قاليباف:ورود سياست در كارهاي شهرداري و شورا سم مهلك است
شنبه 1 خرداد 1389 - 21:17:51


محمد باقر قاليباف شهردار تهران در جمع شهرداران و اعضاي شوراي اسلامي شهرهاي گلستان گفت:وارد كردن  سياست و جريانات سياسي در كارهاي شهرداري و شوراي اسلامي در حقيقت وارد كردن  سم مهلك به بدن جامعه است.



وي در ادامه افزود:اعضاي شوراي اسلامي بايد سعي كنند تا با تعامل و وفاق بالا به شهردار براي دستيابي به اهداف و ارائه خدمات به شهروندان   ياري  رسانند چراكه اگر  به وي كمك شود در حقيقت خود اعضاي شورا هم به اهداف خود مي رسند.
قاليباف كه براي شركت در نهمين سالگشت  نمايندگان شهيد استان به گرگان سفر كرده افزود:شهرداران بايد تلاش كنند تا مردم به شهرداري اعتماد كنند و بدانند كه در صورتي كه اين اطمينان ايجاد شود خود مردم بهترين  بازوهاي  اجرايي امور شهر خواهند شد.
ابراهيم كريمي شهردار گرگان نيز ضمن خير مقدم به ايشان در معرفي وي به حاضران گفت:دكتر قاليباف در اين مدت ثابت كرد كه در هر كجا كه وارد مي شود منشاء اثرات تازه و موثر براي جامعه است.چه هنگام  ورود به نيروي انتظامي  كه حافظه مردم تاثيرات ورود ايشان را به صحنه فراموش نكرده و چه اثرات حضور وي در شهرداري تهران  نيز بر  كسي پوشيده  نيست.

شهردار گرگان از ساخت تونل توحيد به عنوان يكي از دستاوردهاي حضور وي نام برد و افزود : افتخار اين را داشتم كه در دو مرحله هم در سپاه و هم در شهرداري از زير مجموعه هاي ايشان باشم . وي سپس با حضور در دفتر شهردار از نزديك با شهرداران منطقه و مديران شهرداري ديدار و گفتگو كرد.

منبع : پرتال شهرداري گرگان




این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-151.html )