عنوان خبر:جزيره آشوراده يك ظرفيت و پتانسيل براي استان گلستان
يكشنبه 17 بهمن 1389 - 18:16:08


استاندار گلستان در مراسم افتتاح طرحهاي دهه فجر شهرستان تركمن گفت:
وجود جزيره آشوراده يك ظرفيت و پتانسيل براي شهرستان و استان مي باشد كه مي توان با حفظ ملاحظات زيست محيطي شاهد بهره برداري از آن و رشد و توسعه منطقه بود.



مهندس 'جواد قناعت' شامگاه شنبه در اين مراسم با اشاره به اقدامات صورت گرفته در اين شهرستان اظهارداشت: در اين زمينه با عنايت خاص هيات دولت و تفويض اختيار صورت گرفته، كارگروه ويژه طرح تحول عظيم جزيره آشوراده تشكيل شده است.
وي در ادامه سخنان خود با تبريك ايام دهه مبارك فجر و سي و دومين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي با اشاره به اينكه صاحبان اصلي انقلاب، مردم غيور ايران اسلامي هستند، افزود: امسال جشن هاي پيروزي انقلاب اسلامي مصادف با دو رويداد مهم در داخل و خارج كشور است كه رويداد داخلي آن اجراي طرح هدفمند كردن يارانه ها توسط دولت عدالت محور دكتر احمدي نژاد مي باشد.
به گفته وي اين طرح حاصل ساعتها كار شبانه روزي متخصصان در جهت رشد و اعتلاي كشور است كه به رغم سنگ اندازي هاي فراوان داخلي و خارجي به منظور ايجاد ياس و نااميدي بين مردم، خوشبختانه با همت مسئولين و همكاري صميمانه مردم به خوبي درحال اجرا مي باشد و همه تحليل هاي غلط معاندان كه انتظار تورم و بحران را داشتند ، نقش بر آب شده است.
وي با اشاره به سخنان رييس جمهوري، علت موفقيت اين طرح عظيم را در كار شبانه روزي متخصصان ، اعتماد دو سويه مردم و مسئولين و توجه ويژه حضرت ولي عصر (عج) و دعاي انسانهاي مومن ، شهدا و امام (ره) دانست.
قناعت در بخش ديگري از سخنان خود رويداد ديگر را تقارن جشن هاي انقلاب باخيزش هاي مردمي و بيداري عمومي در جهان اسلام دانست و افزود: امروز شاهد تحقق پيام انقلاب در كشورهاي جهان بويژه جهان اسلام هستيم و انقلاب اسلامي ما الگوي آنان قرار گرفته است.
استاندار گلستان ادامه داد: انقلاب اسلامي 32 سال است كه با عزت و بدون نياز به استكبار به مسير خود ادامه مي دهد و عزت امروز مردم ما دستاورد انقلاب است و خوشبختانه اين انقلاب بخاطر پيام الهي آن كه تكيه بر آموزه هاي ديني اسلام ناب محمدي (ص) و متكي بر آراي مردم و مردم سالاري ديني واقعي است وجهه فرامكاني و فرا زماني پيدا كرده است.
وي جنبه فرهنگي انقلاب اسلامي را غالب بر تمام جنبه هاي آن دانست كه اين مساله تمام مرزها را در نورديده و در تمام دنيا نفوذ كرده است.
دراين مراسم 38 پروژه عمراني ، توليدي و اشتغالزايي با اعتباري بالغ بر 260ميليارد ريال در شهرستان تركمن در شمال غربي استان گلستان افتتاح يا كلنگ زني شد.

ايرنا



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1510.html )