عنوان خبر:برگزاري جشن‌هاي انقلاب با هدف بصيرت و بيداري
يكشنبه 17 بهمن 1389 - 18:17:01


بخشدار مركزي گنبدكاووس گفت:
جشن‌هاي انقلاب بايد حول محور ولايت فقيه، بصيرت و بيداري باشد.



به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان، مراسم جشن انقلاب شامگاه شنبه با حضور فرماندار و مسئولان شهرستان گنبدكاووس در روستاي حاجيلر قلعه برگزار شد.
بخشدار مركزي شهرستان گنبدكاووس در اين مراسم كه به همت بخشداري و كميته روستايي برپا شده بود، گفت: دهه فجر مظهر شكوه و عظمت و ازخودگذشتگي شهدا‌ست.
حسين رضايي با بيان اينكه همه بايد قدردان امام و انقلاب و وفادار انقلاب باشيم در جمع دانش‌آموزان و مردم روستاي حاجيلر قلعه افزود: ما هرچه داريم به بركت خون شهدا و رهبري داريم بنابراين جشن‌هاي انقلاب بايد حول محوريت بصيرت و بيداري ولايت فقيه بايد باشد.
وي با تاكيد بر اينكه اين جشن‌ها بايد شاداب و با نشاط با حضور حداكثري مردم برگزار شود، انقلاب اسلامي را ثمره خون شهدا دانست و خطاب به شوراهاي اسلامي و دهياران گفت: بايد تلاش چشمگيرتر و پررنگ‌تري در اجراي برنامه‌هاي دهه فجر در روستاه‌ها داشته باشند.
بخشدار مركزي شهرستان گنبدكاووس در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينكه انقلاب ما به كشورهاي ديگر صادر شده است، افزود: انقلاب اسلامي نتيجه ايمان، اتحاد و حركت‌هاي مردمي به رهبري شايسته و تلاش‌هاي شبانه‌روزي امام راحل است بنابراين بايد جشن‌هاي انقلاب بايد با محوريت مردم برگزار شود.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1511.html )