عنوان خبر:انقلاب ايران بزرگ‌ترين انقلاب از نظر تاثيرگذاري بر جوامع
يكشنبه 17 بهمن 1389 - 20:38:30


رئيس دانشگاه آزاد اسلامي گرگان گفت:
انقلاب اسلامي ايران بزرگ‌ترين انقلاب از نظر تاثيرگذاري بر ساير جوامع بوده است.



به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان به نقل از روابط عمومي دانشگاه آزاد اسلامي گرگان، رضاعلي محسني در مراسم گراميداشت ايام‌‌الله دهه فجر انقلاب اسلامي كه در سالن همايش‌هاي ابن‌سيناي دانشگاه آزاد اسلامي گرگان برگزار شد با گراميداشت ياد و خاطره حضرت امام خميني (ره) به عنوان معمار بزرگ انقلاب اسلامي به سير شكل‌گيري انقلاب در جوامع مختلف پرداخت و اظهار داشت: انقلاب اسلامي مردم ايران بزرگ‌ترين انقلاب از نظر آثار و تاثيرگذاري بر ساير جوامع بوده است.
وي با اشاره به اتفاقات اخير در كشورهاي مسلمان نظير مصر و تونس و يمن و ... اين تحولات را از تاثيرات انقلاب اسلامي ايران دانست.
محسني با بيان اينكه شناخت ثمرات و دستاوردهاي انقلاب اسلامي ايران نياز به مطالعات جامعه شناختي دارد، گفت: دستيابي ملت مسلمان ايران به دستاوردهاي علمي مختلف موجب ايجاد موج بيداري اسلامي و تبلور جنبش‌هاي مردمي و تاثيرگذاري آن در ميان ساير ملل مسلمان شده است.
رئيس شوراي آموزشي منطقه 10 دانشگاه ازاد اسلامي تصريح كرد: با تدابير مقام معظم رهبري تداوم فرهنگ انقلاب اسلامي ايران در ساير كشورها فراگير شده و جنبه‌هاي بين‌المللي انقلاب روز به روز تجلي بيشتر مي‌يابد.
محسني با تاكيد بر حضور پرشورتر از سال‌هاي گذشته دانشگاهيان در راهپيمايي يوم‌الله 22 بهمن گفت: اين حضور ضمن تجديد ميثاق با آرمان‌هاي بلند امام راحل و بيعت دوباره با مقام معظم رهبري مشت محكم ديگري بر دهان استكبار جهاني و دشمنان داخلي و خارجي انقلاب اسلامي بوده و به جهانيان ثابت خواهد كرد كه ملت مسلمان ايران در راه دفاع از انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي ذره‌اي كوتاهي نخواهد كرد.
در ادامه اين مراسم رئيس نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌هاي استان با اشاره تحولات اخير در جوامع اسلامي علل و عوامل موفقيت انقلاب اسلامي ايران را تبيين كرده و به ويژگي‌هاي حضرت امام خميني(ره) نيز اشاره كردند.
حجت‌الاسلام والملسمين محمد مازندراني به ويژگي بارز امام خميني(ره) كه ايمان به خدا را سر لوحه همه كارهاي خويش قرار داده بود اشاره كردند.
رئيس نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌هاي استان همچنين با اشاره به علم امام، اراده قوي، بينش و بصيرت، زيركي، آينده‌نگري، پشتكار، اخلاص، صراحت، شجاعت و توكل به خدا را از ديگر علل و عوامل موفقيت حضرت امام خميني(ره) در پيشبرد اهداف انقلاب اسلامي ايران دانست.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1539.html )