عنوان خبر:ايران توانست مدل مديريتي رادرجهان ابداع نمايد
يكشنبه 17 بهمن 1389 - 21:15:57


استاندار گلستان گفت:
جمهوري اسلامي ايران،‌ در طول 32 سال بعد از پيروزي انقلاب اسلامي،‌ توانست مدل مديريتي را به تنهايي در جهان ابداع نمايد.



به گزارش ايرنا، مهندس 'جواد قناعت'‌روز يكشنبه در دهمين همايش سراسري دهياران و شوراهاي استان گلستان در تالار اجتماعات سازمان جهاد كشاورزي گلستان در گرگان افزود:‌ در هيچ جاي دنيا چنين نظام و حكومتي را نداريم كه ايده اي از خود نشان دهد، اما كشور ما اين ايده مديريتي نو را نشان داد و امروز اين مديريت در جهان يك الگو و نمونه شده است.
به گفته وي، از اهداف نظام جمهوري اسلامي و استراتژي هاي نظام، هويت بخشي به جنبش هاي مردمي و ملت هاي آزاده جهان است و امروز مي بينيم كه شعارهائي كه مردم در كشورهاي اسلامي مي دهند برگرفته از شعارهاي ايران اسلامي است.
وي تصريح كرد: در فتنه 88 گروههاي مخالف نظام، با هم جمع شدند و مي خواستند بساط جمهوري اسلامي را جمع كنند، ‌اما هوشياري و آگاهي و از همه مهمتر بصيرت مردم در كنار رهنمودهاي مقام معظم رهبري و سياستهاي دولت جواب محكمي به نظام سلطه داد.
وي ادامه داد: اكنون به بركت آن بصيرتهاي مردم و در راس آن مقام معظم رهبري، امروز شاهد التهاب و بحران در كشورهاي منطقه هستيم و اين دوره در واقع دوره صدور پيام انقلاب است كه امام خميني (ره) در آن زمان اين موضوع را مطرح كرده بودند.
قناعت گفت: امروز يكي از كارهاي آمريكا در مصر اين است كه اگر نتوانست مبارك را حفظ نمايد، يكي ديگر را جايش بگذارد،‌اما از آنجائي كه ايران اسلامي الگوئي براي جهانيان شده است، مردم مصر ديگر حاضر به پذيرش فردي در راس آن كشور از سوي آمريكا نيستند.
استاندار گلستان افزود: در دهه فجر امسال شاهد 2 رخداد بزرگ هستيم كه يكي مساله خاورميانه است كه از شمال آفريقا شروع شده و تا كشورهاي عربي ادامه دارد و ديگري قانون عظيم هدفمند كردن يارانه ها مي باشد كه خوشبختانه طي 50 روز اخير،‌ مردم همگام و همسو با دولت در اجراي اين قانون همكاري و هماهنگي لازم را داشته اند.
به گفته قناعت، كارشناسات اقتصادي دشمن، نرخ تورم را با اجراي اين قانون 75 درصد پيش بيني كرده بودند، اما امروز اين تورم وجود ندارد و پيش بيني آنان غلط در آمد و حال اذعان مي دارند كه نرخ تورم در كشور بعد از عيد 65 درصد خواهد شد و با اين كار مي خواهند ضمن مانع تراشي در اجراي اين قانون، التهاب،‌دلهره و وحشت بين مردم ايجاد نمايند.
وي يادآور شد: دشمن به خصوص آمريكا، اسرائيل، انگليس و در مجموع نظام سلطه به خوبي مي داند كه اگر جمهوري اسلامي ايران، گردنه هاي نفس گير را طي كند، به سرعت جلو خواهد رفت و به همين دليل هر روز دنبال ايجاد سد و مانع در جهت پيشرفت نظام و كشور است.
وي اظهار داشت: در سال 88، بيشترين بودجه عمراني معادل 200 هزار ميليارد ريال بود كه با اجراي هدفمند كردن يارانه ها اين اعتبارات 2 تا 3 برابر خواهد شد و تحولات عظيمي
را شاهد خواهيم بود.
استاندار گلستان خاطرنشان كرد:‌ در اجراي قانون هدفمندي يارانه ها دهياران و شوراهاي بخش و روستا وظيفه خطيري دارند زيرا بار رواني اجراي آن در روستاها بر دوش آنها است تا مردم را آماده همكاري با اين قانون كنند.
وي در پايان گفت: هنوز در قدم هاي اول اجراي اين قانون هستيم و كار بسيار بزرگي است و بايد با تعامل و برگزاري جلسات مختلف مشكلات را مرتفع نماييم و طي چند ماه آينده بگوييم قانون به بهترين نحو ممكن انجام شده است.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1545.html )