عنوان خبر:464 طرح عمرانی و تولیدی در گنبد اجرایی شد
يكشنبه 17 بهمن 1389 - 21:19:24


همزمان با هفتمین روز گرامیداشت دهه فجر، 464 طرح عمرانی، تولیدی و اشتغالزا بصورت متمرکز در شهرستان گنبد کاووس واقع در شرق گلستان افتتاح و کلنگ زنی شد.



به گزارش خبرنگار مهر در گرگان، استاندار گلستان عصر یکشنبه در این مراسم گفت: دشمنان بدانند هیچ مانعی نمی تواند جلو رشد و پیشرفت نظام را بگیرد.

جواد قناعت افزود: رشد و توسعه انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف هرگز دچار ایستایی نخواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: تمسک به قرآن کریم و عترت پاک رسول خدا دو عامل حفظ و صیانت از نظام اسلامی است و به همین دلیل دشمنان در مقابله با نظام ناتوان و عاجزند.

استاندار تصریح کرد: خون پاک شهیدان بهمن 57 سپری است که توطئه های دشمن را دفع می کند.

قناعت با بیان اینکه پیوند ولایت با مردم از ویژگی های منحصر به فرد نظام اسلامی است اظهار داشت: امروز نظام اسلامی یک الگوی جهانی است.

به گفته وی، عطر انقلاب اسلامی مشام جان جهانیان را فراگرفته و این رایحه خوش زودتر از همه جا در بین مردم مظلوم مصر و تونس رسوخ کرده است.

استاندار در بخش دیگری از سخنانش به برنامه های زیربنایی دولت به ویژه موضوع اشتغال در سال 90 اشاره و اظهار امیدواری کرد: با برنامه های منسجم دولت شاهد کاهش بیکاری در استان باشیم.

وی با اشاره به اینکه هدفمندی یارانه ها افتخار بزرگی برای ملت و دولت است خاطرنشان کرد: اگر مردم به راه امام(ره) و شهیدان پایبند باشند و مسئولان نیز با خلوص نیت خدمت رسانی کنند بزرگ ترین قدرت نرم در نظام اسلامی جهت مقابله با دشمنان به وجود خواهند آورند.




این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1547.html )