عنوان خبر:منع عزاداري و خواندن زيارت عاشورا در مسجد اصلاح طلبان
يكشنبه 17 بهمن 1389 - 21:43:16


مسجد امیرالمؤمنین علیه‌السلام واقع در شهرک ژاندارمری،  پایگاهی محکم برای تحریف اسلام، حمله به مقدسات، خرافه‌پروری مدرن و جولان عناصر فتنه بوده و هست. اخیراً مبلغینی به این مسجد دعوت می‌شود که علناً مردم را از قرائت زیارت عاشورا منع می‌کنند.



سايت شبهه نوشت: مدتی مدیدی است که در برخی از جلسات مذهبی (به ویژه برای بانوان) که در سطح تهران برگزار می‌گردد، مخاطبین به بهانه‌های متفاوت از قرائت زیارت عاشورا منع می‌شوند که از جمله این بهانه‌ها «ذکر لعن» در این زیارت‌نامه‌ی بسیار پر ارزش، که به لحاظ معرفت‌شناسی، دشمن‌شناسی، بصیرت و ...، نیز بسیار ژرف و سازنده است می‌باشد.

این مبلغین نفوذی که ظاهراً از امام باقر علیه‌السلام موحدتر، متشیع‌تر و متخلق‌تر هستند، لعن دشمنان اسلامی و مسلمین را به هر شکلی که باشد مذموم بر شمرده و اذهان عمومی را نسبت به آن مخالف و آنها را از هر گونه «لعنی» پرهیز می‌دارند و به همین بهانه تأکید می‌کنند که نباید «زیارت عاشورا» قرائت شود. چرا که در سرتاسر دشمنان اسلام لعن می‌گردند.

بدیهی است که هدف اصلی این «قرائت جدیدی‌»ها این است که قلب مسلمان هیچ‌گاه نسبت به دشمنان اسلام «شدید» نگردد و همیشه خشم‌شان نسبت به جنایتکاران تلطیف گردد و هیچ‌گاه به صفات یک مؤمن که خداوند فرموده «اشداء علی الکفار و رحماء بینهم» متصف نگردند. و صد البته آن که نگرانی آنها بغض مسلمانان این عصر نسبت به معاویه، یزید و شمر هزار و چند سال پیش نیست، بلکه می‌خواهند مسلمانان به اسم اخلاق کریمانه، نسبت به آمریکا و اسرائیل نیز خشم و شدتی نداشته باشند و آنها را ملعون «دور از رحمت الهی» ندانند.

از جمله پایگاه‌های نشر شایعات و تحریف بر علیه فرهنگ غنی اسلام و تشیع، مسجد ضراری است که به متأسفانه به نام مبارک «مسجد امیرالمؤمنین علیه‌السلام» در شهرک ژاندارمری، واقع در غرب تهران تأسیس شده و فعالیت دارد.

این مسجد که از همان ابتدا پایگاه سران فتنه و از جمله فعالیت‌های کروبی بود، به تولیت و امام جماعت آقای «محمد اشرفی اصفهانی» اداره می‌شود. وی یکی از فرزندان شهید محراب مرحوم آیت الله اشرفی اصفهانی است.

اخیراً (در عزاداری‌های محرم و صفر) وی از خانم به اصطلاح مبلغی به نام «مینایی‌فر» دعوت کرده است، که در سخنان خود مخاطبین را از عزاداری و نیز خواندن زیارت عاشورا منع می‌کند و بهانه و توجیه‌اش برای این جسارت آشکار در دین‌زدایی، تأثیر سوء گریه بر اخلاق و رفتار از یک سو و بازگشت لعنت‌های زیارت عاشورا به خواننده از سوی دیگر است!

البته امثال این خانم که مجالس مذهبی بانوان تهران نفوذ کرده‌اند و در انحراف دین و ترویج خرافات مدرن می‌کوشند کم نیستند. اخیراً خانم دیگری در شرق تهران، در دفاع از «اولاد کمتر» و حمله به «ازدیاد اولاد» گفته بود: به فرزندان خود نگاه کنید، کدامشان درست تربیت شده‌اند، همه دروغ می‌گویند و ...، اما از اسرائیلی‌ها یاد بگیرند، هر کدام یک فرزند به دنیا می‌آورند که راستگو و صادق بار می‌آيد (؟!)

بدیهی است که مسئولین ذیربط و جلوتر از آنها، مسلمانان باید بسیار بصیر و حساس باشند و چنین منافقین نفوذی را قاطعانه از مسجد و یا هیئت اخراج کنند و حتی گزارش مستند آن را به مراجع ذیربط ایفاد نمایند.




این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1549.html )