عنوان خبر:قدرت نرم مقابله با تهاجم دشمن تمسك به ولايت‌فقيه است
دوشنبه 18 بهمن 1389 - 19:01:46


استاندار گلستان گفت:
جدي‎ترين قدرت نرم جمهوري اسلامي ايران در مقابله با تهاجم دشمن توجه و تمسك به مقام ولايت فقيه است.



به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان، جواد قناعت در مراسم افتتاح متمركز 464 پروژه عمراني، توليدي و اقتصادي شهرستان گنبدكاووس كه در كانون فرهنگي هنري بسيج برگزار شد، اظهار داشت: خطرناك‌ترين سلاح جمهوري اسلامي از نگاه دشمن اين است كه مردم گوش به فرمان رهبر هستند.
وي با اشاره به مسئله ريزش‌ها و رويش‌ها در انقلاب اسلامي يادآور شد: در حال حاضر رويش‌ها بر ريزش‌ها غلبه پيدا كرده است.
استاندار گلستان يكي از اهداف انقلاب اسلامي را هويت بخشي به ملت‌هاي آزاده جهان و مسلمان اعلام كرد و با بيان اينكه ايران كانون بيداري ملت‌ها در جهان است علت اصلي شكست‌ناپذيري نظام مقدس اسلامي را قرآن و عترت دانست.
استاندار گلستان انقلاب مردم مصر را هم به بركت انقلاب اسلامي دانست و با اشاره به سخن امام خميني(ره) كه فرمود انقلاب ما بايد به دنيا صادر شود، افزود: اكنون شاهديم كه انقلاب اسلامي ايران به كشورهاي مسلمان صادر شده است، انقلابي كه فرهنگ آن مبتني بر اسلام است و هر فرهنگي كه با فطرت پاك انسان‌ها سروكار دارد در د‌ل‌ها رسوخ خواهد كرد.
قناعت آرمان شهداي انقلاب را خدمت‌رساني به مردم و تبعيت از جايگاه رهبري بيان كرد و با اشاره به اينكه دشمن به دنبال ضربه زدن به جايگاه رهبري است به تشريح علل تاكيدات مقام معظم رهبري در يادآوري فتنه 1388 پرداخت.
قناعت با بيان اينكه بحث بصيرت بيشتر متوجه خواص است، گفت: ملت ايران مردمي متدين و بابصيرت و پايبند به انقلاب و رهبري هستند.
وي خاطرنشان كرد: رويكرد دولت در سال 1390 ايجاد اشتغال است و با هدفمندي يارانه‌ها براي سال‌هاي آينده شاهد افزايش چند برابري اعتبارات عمراني براي آباداني كشور خواهيم بود و چه بسا هر روز شاهد افتتاح پروژه‌هاي عمراني اقتصادي باشيم.
قناعت برنده‌ترين سلاح برعليه فضاسازي مسموم دشمن در حوزه هدفمندي يارانه‌ها را توجه مردم به اخبار هدفمندي يارانه‌ها از ستاد هدفمندي يارانه‌ها و شنيدن اخبار آن از طريق رسانه ملي عنوان كرد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1566.html )