عنوان خبر:انديشه انقلاب اسلامي مرزها را در نورديده است
دوشنبه 18 بهمن 1389 - 19:14:27


نماينده شهرستان علي آبادكتول در مجلس شوراي اسلامي گفت:
امروز انديشه انقلاب اسلامي ايران، مرزها را درنورديده است.



'اسداله قره خاني' امروز در آيين افتتاح پروژه هاي عمراني اين شهر با بيان اين كه جشن گرفتن و شاكر بودن در ايام ا... دهه فجر يك امر ضروري است، تصريح كرد: دشمنان انقلاب در خواب هم نمي ديدند كه مردم ايران چنين باورپذيري و اراده مستحكمي از خود نشان دهند و بتوانند حماسه انقلاب اسلامي را خلق كنند.
وي اضافه كرد: دشمنان سعي كردند تا با توطئه و شيطنت جلوي اين حركت كوبنده را بگيرند كه با درايت رهبر معظم انقلاب و بصيرت مردم ناكام ماندند.
وي افتتاح نيروگاه يك هزار مگاواتي، تاسيس دو سد، ايجاد دانشگاه صنعتي، افتتاح بيمارستان و بهره برداري از شركت هاي صنعتي و ايجاد فضاي تاسيساتي و توليدي در اين شهرستان را از بركات نظام مقدس جمهوري اسلامي برشمرد.
معاون امور عمراني استاندار گلستان نيز گفت: با توجه به اين كه اعتبارات و منابع دولت محدود است بايد بخش خصوصي سرمايه گذاري كند.
'عبدالرضا دادبود' افزود: اعتبارات دولتي تنها براي سرمايه گذاري زيربنايي كفايت مي كند و براي كارهاي بزرگ بايد از بخش خصوصي بهره مند شويم.
وي تصريح كرد:‌ جمهوري اسلامي ايران عزت، قدرت و عظمت مردمي است كه توانست با اقتدا به دينداري، حكومتي اسلامي تأسيس نمايد.
به گفته وي، امروز بعد از گذشت 32 از انقلاب اسلامي مسلمانان از نظامي دموكراتيك مبتني بر اسلام استقبال مي كنند و فرياد اسلام خواهي دنيا را فرا گرفته است.
در اين مراسم 213 پروژه عمراني توليدي و اشتغالزا كلنگ زني و يا افتتاح شد كه از اين تعداد، 158 پروژه عمراني با اعتبار 59 ميليارد ريال به بهره برداري رسيد.
سه طرح صنعتي و توليدي در شهرك صنعتي علي آبادكتول، مجموعه ورزشي كارگران، ساختمان ارتقاي مهارت فني و حرفه اي و اجراي طرح هادي از مهمترين پروژه هاي افتتاح شده در شهرستان علي آباد كتول از توابع استان گلستان بود.

ايرنا



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1576.html )