عنوان خبر:سرايت پيام انقلاب به ملت‌هاي مسلمان و آزاديخواه جهان
دوشنبه 18 بهمن 1389 - 19:53:39


امام جمعه گنبدكاووس گفت:
پيام انقلاب اسلامي ايران به ملت‌هاي مسلمان و آزاديخواه جهان سرايت كرده است.



به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان، حجت‌الاسلام و المسلمين محمدحسين سبحاني ظهر امروز در جمع مديران اين شهرستان با بيان اينكه ملت مصر اسلام را مي‌خواهد، اظهار داشت: ملت مصر با انتفاضه خود مي‌خواهد حكومت نامبارك كشورشان برچيده شود.
وي همچنين افزود: با پيروزي ملت مصر اسرائيل بايد از بين برود و ما در انتظار هستيم كه حكومت آمريكا هم از ميان برود.‌
امام جمعه گنبدكاووس نقش اتحاد ملت ايران در پيروزي و حفظ انقلاب اسلامي بسيار مهم برشمرد و گفت: معمار كبير انقلاب ملت ايران به خوبي شناخت و انقلاب اسلامي را با پشتيباني ملت به پيروزي رساند.
حجت‌الاسلام والمسلمين سبحاني با اشاره به تعبير يكي از علما گفت: امام خميني(ره) خورشيدي بود كه از مغرب طلوع كرد و امام خميني(ره) در دوران تبعيد به فرانسه هم مردم را از راه دور هدايت مي‌كرد.
وي به ثمر رسيدن انقلاب اسلامي را حاصل تلاش همه اقشار مردم از دانشجويان، دانش‌آموزان، اصناف و بازاريان، كارمندان و كارگران و همه مردم ايران دانست و افزود: خداوند سرنوشت هيچ قومي را تغيير نمي‌دهد مگر آنكه آن ملت خود بخواهد.
حجت‌الاسلام والمسلمين سبحاني انتظار ظهور حضرت مهدي (عج) را نعمتي بزرگ از سوي خداوند متعال اعلام كرد كه بايد قدر آن را دانست و افزود: انقلاب اسلامي با امدادهاي الهي و با رهبري امام راحل و حضور اقشار مختلف مردم به پيروزي رسيد.
امام جمعه اهل سنت گنبدكاووس وحدت و صميميت را از دستاوردهاي انقلاب اسلامي دانست و گفت: براي حفظ انقلاب و صيانت از آرمان‌ها و ارزش‌هاي آن دربرابر دشمنان انقلاب و اسلام بايد وحدت و صميميت در جامعه نهادينه و مستحكم‌تر شود.
آخوند عبدالباسط نوريزاد تصريح كرد: همه ما افتخار مي كنيم كه در نظام جمهوري اسلامي زندگي مي‌كنيم و بايد قدردان اين نعمت الهي باشيم.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1579.html )