عنوان خبر:اعتبارات پروژه هاي عمراني دهه فجر گلستان امسال 60 درصد رشد داشته است
سه شنبه 19 بهمن 1389 - 16:07:52


استاندار گلستان اعلام كرد:
ميزان اعتبارات پروژه هاي عمراني دهه مبارك فجر امسال استان نسبت به سال گذشته 60 درصد افزايش داشته است.



مهندس 'جواد قناعت' شامگاه دوشنبه در مراسم افتتاح و كلنگ زني متمركز 49 طرح عمراني، اقتصادي و اشتغالزا شهرستان بندرگز كه با استقبال پرشور مردم اين شهرستان برگزار شد، با بيان اين كه بيشترين بودجه عمراني كشور 200 هزار ميليارد ريال در سال بوده اظهار داشت: با توجه به اجراي قانون هدفمندي يارانه ها، ذخيره انرژي و صرف جويي در سال هاي آينده بودجه كشور دو يا سه برابر مي شود.
به گفته وي، با افزايش اعتبارات و درآمد ملي اقدامات وسيع عمراني در كشور انجام خواهد شد.
وي تصريح كرد: هر شهروند گلستاني سهمي كه از حوزه صنعت در طول 26 سال اول انقلاب بهره مي برد 6/2 دهم مترمربع بوده اما در دولت نهم و دهم اين رقم به 6/9 دهم مترمربع رسيده است.
استاندار گلستان اضافه كرد: جهش خوبي در همه حوزه ها انجام گرفته و اين امر توسط احمدي نژاد رييس جمهوري مردمي كه تمام توان و انرژي خود را روي آباداني و توسعه همه جانبه امور كشور گذاشته صورت گرفته است كه مورد تاييد رهبر معظم انقلاب هم مي باشد.
مهندس قناعت با اشاره به اين كه افتتاحيه هاي بي شمار پروژه هاي عمراني و سازندگي در سطح كشور و استان انجام شده است، افزود: در دهه فجر ما شاهد نشاط، بالندگي و پويايي خاصي در جامعه هستيم كه اين امر نيز به خاطر يادآوري خاطرات انقلاب شكوهمند و افتتاح پروژه هاي بي شمار عمراني در سطح استان و كشور ايجاد شده است.
در اين مراسم به صورت متمركز 49 پروژه عمراني، اقتصادي و اشتغالزا با اعتبار 141 ميليارد و هشت ميليون ريال در شهرستان بندرگز كلنگ زني و يا به بهره برداري رسيد.
در اين مراسم كه با افتتاح همزمان سالن ورزشي شهداي نوكنده برگزار شد،‌ 'محمدجواد نظري مهر' نماينده بندرگز، كردكوي و بندرتركمن در مجلس شوراي اسلامي، جمعي از مديران كل استاني و شهرستاني و مردم شهيدپرور بندرگز و نوكنده حضور داشتند.

ايرنا



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1586.html )