عنوان خبر:انقلاب اسلامی صف بندی جدید در جهان ایجاد کرده است
سه شنبه 19 بهمن 1389 - 16:57:32


معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت:
امروز انقلاب اسلامی ما و نیروهای مسلح در یک صف بندی سیاسی، اقتصادی و اجتماعی جدید قرار گرفته و این صف بندی نسبت به گذشته درجهان تغییر کرده است.



به گزارش خبرنگار مهر در گرگان، علیرضا جمشیدی صبح سه شنبه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان گلستان در لشگر 30 گرگان افزود: شما سربازان در واقع گوش به فرمان رهبری نظام و ولی امر مسلمین هستید.

به گفته وی، به فرموده امام علی (ع) کسی می تواند، پرچمدار این نظام دینی باشد و آن را به دوش بکشد که اهل بصیرت و آگاهی، عالم به مواضع حق و همچنین دارای صبر و استقامت باشد.

وی تصریح کرد: کسی که دارای علم به آگاه زمان باشد، دچار انحراف نخواهد شد و باید در این راه از رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری، تبعیت و فرمانبرداری داشته باشد.

وی ادامه داد: شما جان برکفان با توجه به ایمان و اراده خود و همچنین مطیع بودن از ولی امر فقیه، دچار لغزش و گناه نمی شوید و در واقع انسان های بصیر و عالم و آگاه از لغزش به دور هستند.

معاون استاندار گلستان در ادامه گفت: امروز 19 بهمن روز انقلاب، آمادگی بسیج و نیروهای مسلح است و این انقلاب اسلامی ما آنچنان با نیروهای مسلح و مردم متحد شده و گره خورده که ارمغان آن امروز صدور این انقلاب به اقصی نقاط جهان است.

به گفته جمشیدی، پرچمداران نظام دینی، صف بین المللی دیگری تشکیل داده اند که در برابر حکومت لیبرالیسم قرار گرفته و صف آنان در واقع صف اسلام ناب محمدی (ص) است که با عزت و اقتدار در برابر حکومت لیبرالیسمی ایستادگی کرده است.

وی یادآور شد: امام(ره) انقلابی را در جهان مطرح کرد که امروز این انقلاب در تونس، مصر، اردن و سایر کشورهای عربی در حال فراگیری است و در واقع حکومت دینی و اسلامی که امام بیان کردند، روز به روز مقتدرتر می شود و کشورهای اسلامی و عربی با اقتدار اسلام و حکومت دینی به خوباوری نزدیک تر می شود.

وی اظهار داشت: روز 19 بهمن در واقع یادآوری روز پیوستن نیروی هوائی با ملت است که خاطره بسیار خوبی را در اذهان عمومی به یادگار گذاشت.

در پایان این مراسم، ضمن اهدای لوح به خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران و بازنشستگان و درجه بگیران جدید لشگر 30، یگانهای آماده در میدان به اجرای حرکات رزمی و نمایشی پرداختند و یگانهای نمونه از مقابل جایگاه و تمسال مبارک امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی رژه رفتند.




این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1603.html )