عنوان خبر:انقلاب اسلامی عزت ایران را به جهانیان نشان داد
چهارشنبه 20 بهمن 1389 - 22:41:52


رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور گفت:
وقوع انقلاب شکوهمند اسلامی در ایران نشانگر حاکمیت مردم بر سرنوشت خودشان است وعظمت وعزت ایران را به جهانیان نشان داد.



به گزارش خبرنگار مهر در گرگان، حجت الاسلام ابوالفضل عامری صبح چهارشنبه در نشست این مرکز با گرامیداشت ایام فرخنده دهه فجرو پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ضمن دعوت مردم استان به حضور گسترده در راهپیمائی 22 بهمن اظهار داشت: حضور همیشگی مردم شیعه وسنی استان نشانگر اوج تبلور تقریب بین مذاهب در این منطقه است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در ایران، با طی کردن راهی پرفراز و نشیب در22 بهمن 1357 به پیروزی رسید، تصریح کرد:ایمان، وحدت و یکپارچگی مردم در سایه تعالیم اسلامی و رهبری حضرت امام خمینی (ره) مهمترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی است.
وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی پاسخ روشن یک ملت به ندای رهبری بود که دین را سرلوحه کار خویش قرار داد و آن را تنها راه رهایی‌ مردم آزاده این مرز و بوم از بند استبداد و استعمار می دانست.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان های گلستان و گیلان بیان داشت: این حرکت صدای بلند ملت بیداری بود که توانست با دست‌های خالی و دل‌های پر از ایمان باشکوه ترین؛ حماسه  قرن را با تکیه بر کلام و به جای سلاح بوجود آورد.
حجت الاسلام عامری افزود: ملت ایران به برکت انقلاب اسلامی و اعتماد به نیروهای بالقوه و بالفعل خود دست بیگانگان را از میهن خود کوتاه کرد و با تکیه برمفاهیم و ارزشهای اسلامی کشور را در برابر توطئه و فتنه های دشمنان بیمه کرد.
رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، با اشاره به پیشینه‌ی بلند ملت ایران در مبارزه با استعمار و نفی استبداد و خودکامگی تاکید کرد: مردم متعهد و بزرگ ایران اسلامی بار دیگر باحضور پر شور و یکپارچه خود در روز 22 بهمن درس آزادی، وحدت و غرور را به همه ملتهای آزاده در جهان خواهند آموخت.
وی خاطرنشان کرد: لت ایران همواره در طول دوران انقلاب برترین و بهترین برگزارکنندگان مراسم راهپیمایی در یوم‌ ا...22 بهمن بوده اند و یکپارچگی آنان رمز ماندگاری انقلاب و ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1621.html )