عنوان خبر:افتتاح فاز نخست تالار و سالن پذيرايي هتل آلتن صحرا آق‌قلا
چهارشنبه 20 بهمن 1389 - 23:17:59


به مناسبت ايام دهه فجر انقلاب اسلامي و هم زمان با افتتاح پروژه‌هاي اداره كل ميراث فرهنگي و گردشگري گلستان، فاز اول تالار و سالن پذيرايي هتل آلتن صحرا در شهرستان آق‌قلا افتتاح شد.



به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان به نقل از روابط عمومي اين اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي وگردشگري گلستان، مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري گلستان در حاشيه مراسم افتتاح اين هتل كه هم زمان با افتتاح پروژه‌هاي شهرستان آق‌قلا و با حضور معاون عمراني استاندار گلستان، نمايندگان مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شوراي اسلامي و مسئولان استاني افتتاح شد، گفت: با توجه به افتتاح 16 پروژه گردشگري و اشتغالزايي و سرمايه‌گذاري و شش پروژه عمراني اين اداره كل در ايام دهه فجر امسال، هتل آلتن صحرا آق‌قلا نيز در فاز اول به بهره‌برداري رسيد.
فريدون فعالي اظهار داشت: اين هتل درفاز اول در زميني به مساحت يك هزار متر مربع اجراشده و مبلغ كل سرمايه‌گذاري آن دراين فاز 10 ميليارد ريال و تسهيلات ثابت آن ميليارد و 400 ميليون ريال است.
وي تصريح كرد: سهم آورده سرمايه‌گذار اين هتل مبلغ 5 ميليارد و 600 ميليون ريال است و در فاز اول راه‌اندازي اين هتل 12 نفر اشتغالزايي شده است.
فعالي با اشاره به اجراي اين هتل در زميني به مساحت 15 هزار مترمربع يادآور شد: اين هتل در سه فاز اجرا خواهد شدكه تالار و سالن پذيرايي آن در فاز اول راه‌اندازي شده و بخش اقامتي آن در فاز دوم و در فاز سوم تاسيسات جانبي مانند رستوران سنتي، استخر و سونا و بازارچه صنايع دستي و پارك‌بازي كودك و ... اجرا خواهد شد.
مدير كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري گلستان اظهار اميدواري كرد: با اجراي اين طرح‌ها و افزايش هتل‌هاي استان گلستان، شاهد رشد ورود و ماندگاري گردشگران و مسافران در اين استان باشيم.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1640.html )