عنوان خبر:افتتاح دو طرح صنعتي در شهرستان تركمن
چهارشنبه 20 بهمن 1389 - 23:19:19


در سي و دومين بهار انقلاب اسلامي و بمناسبت دهه مبارك فجر با حضور استاندار گلستان، نماينده مردم شهرستان‌هاي كردكوي، تركمن و بندرگز در مجلس شوراي اسلامي، فرماندار شهرستان تركمن و جمعي از مسئولين استاني و شهرستاني دو طرح صنعتي در شهرستان تركمنِ استان گلستان به بهره برداري رسيد.



به گزارش روابط عمومي سازمان صنايع و معادن استان گلستان شركت توليدي نورد تيرچه زرين آهن گلستان و كارخانه شايان گلستان راهبي در شهرك صنعتي تركمن با حضور استاندار گلستان، نماينده مردم شهرستان‌هاي كردكوي، تركمن و بندر گز در مجلس شوراي اسلامي، فرماندار تركمن و جمعي از مسئولان استاني و شهرستاني مورد افتتاح رسمي قرار گرفت.
شركت توليدي نورد تيرچه زرين آهن گلستان با سرمايه گذاري 17 ميليارد ريال و تسهيلات 5 ميليارد ريال ثابت از محل اعتبارات طرح آمايش صنعت و معدن، ظرفيت توليد سالانه 6000 تن خرپاي فلزي را دارد كه موجبات اشتغال 31 نفر را نيز فراهم نموده است .
همچنين كارخانه شايان گلستان راهبي با سرمايه‌گذاري 6 ميليارد و 780 ميليون ريال و تسهيلات 3 ميليارد و 860 ميليون ريال ثابت از محل اعتبارات طرح آمايش صنعت و معدن، ظرفيت توليد سالانه 500 دستگاه قايق فايبرگلاس را دارد كه موجبات اشتغال 30 نفر را فراهم كرده است.

فارس



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1641.html )