عنوان خبر:پشتيباني از نظام و ولايت فقيه وظيفه همه مردم است
چهارشنبه 20 بهمن 1389 - 23:21:33


معاون عمراني استانداري گلستان گفت:‌
با توجه به دستاوردهاي انقلاب اسلامي، پشتيباني از نظام، ارزشهاي اسلامي و ولايت فقيه وظيفه همه آحاد جامعه است.



به گزارش خبرنگار ايرنا، 'عبدالرضا دادبود' عصر روز چهارشنبه در آيين افتتاح متمركز 70 پروژه عمراني و توليدي شهرستان راميان درشرق استان گلستان افزود:‌ انقلاب اسلامي از بدو پيروزي تاكنون دستاوردهاي زيادي داشته و ايران اكنون به سمت تبديل شدن به كشوري قدرتمند در جهان پيش مي رود.
وي گفت:‌ مردم براي قدرداني از دستاوردهاي جمهوري اسلامي همانند گذشته از نظام جمهوري اسلامي پشتيباني مي كنند كه حضور گسترده آنان در راهپيمايي 22 بهمن ماه امسال نيز در اين راستا خواهد بود.
معاون عمراني استانداري گلستان به فعاليت انجام شده در اين دولت اشاره كرد و گفت: ‌وظيفه همه مسوولان كشور خدمت به مردم است و همه مسوولان تلاش مي كنند تا مشكلات جامعه يكي پس از ديگري با كمك خود مردم برطرف شود.
امام جمعه شهرستان راميان نيز در اين آيين گفت: انقلاب اسلامي ايران به رهبري حضرت امام خميني (ره) در سال 57، عزت و افتخار را به مردم ايران هديه داد.
حجت الاسلام و المسلمين 'حسين طاهري'‌ افزود: ‌امروز ايران اسلامي در قله هاي تمدن و ترقي قرار گرفته است و هم اكنون به عنوان يكي از كشورهاي داراي فناوري نوين در دنيا مطرح است.
وي با اشاره به شروع انقلاب در كشورهاي عربي گفـت: به بركت انقلاب اسلامي اكنون كشورهاي اسلامي بيدار شدند و در مقابل حكام ظالم خودشان ايستاده اند.
نماينده مردم شهرستان هاي آزادشهر و راميان در مجلس شوراي اسلامي نيز در اين آيين با اشاره نرخ بيكاري در اين شهرستان گفت: ‌تاكنون فعاليت هاي خوبي در اين منطقه صورت گرفته است ولي نرخ بيكاري در اين شهرستان 24 درصد است و بايد براي از بين بردن اين ميزان بيكاري برنامه ريزي كرد.
'مرادعلي منصوري رضي' افزود:‌ شهرك صنعتي اين شهرستان كه در دولت دهم احداث شده در راستاي كاهش نرخ بيكاري صورت گرفته است و بايد با جذب سرمايه گذاران و احداث كارخانه ها نرخ بيكاري را در اين منطقه كاهش دهيم.
فرماندار شهرستان راميان نيز در اين آيين گفت:‌ در اين روز 70 پروژه عمراني ، توليدي ، اقتصادي و اشتغالزايي با اعتباري بالغ بر يك هزار و 100 ميليارد ريال آماده بهره برداري شد.
' قاسم سميعي ' افزود :‌ گازرساني به شهرك صنعتي، گازرساني به دو روستا، آغاز عمليات اجرايي گازرساني به هشت روستاي جنگلي ، بهره برداري از راه روستايي و آب رساني به بخش فندرسك از جمله اين طرح ها است.
وي ،‌ افتتاح پارك جنگلي شيرآباد، بهره برداري از جاده بين مزارع و آبياري تحت فشار، ساختمان اداره پست ، سه واحد مرغداري و سه باب خانه مددجويي را از ديگر طرح ها به بهره برداري رسيده اعلام كرد.
فرماندار راميان افق آينده شهرستان را روشن دانست و گفت: با جذب سرمايه گذاران و فعال شدن شهرك صنعتي در اين شهرستان مشكل اشتغال اين منطقه در آينده برطرف خواهد شد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1643.html )