عنوان خبر:جايگاه رفيع ولي‌فقيه با مطالعه زندگي ديكتاتورها بيشتر درك مي‌شود
چهارشنبه 20 بهمن 1389 - 23:25:34


استاندار گلستان گفت:
با مطالعه زندگي ديكتاتورها بيشتر مي‌توان آثار و بركات انقلاب و جايگاه رفيع ولي‌فقيه را درك كرد.



به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان به نقل از روابط عمومي استانداري گلستان، جواد قناعت در مراسم افتتاح متمركز پروژه‌هاي عمراني توليدي و اشتغالزا شهرستان آزادشهر اظهار داشت: لحظه لحظه انقلاب و حوادث آن براي اهل بصيرت مايه عبرت و درس آموختگي است.
وي در توصيف انقلاب اسلامي به تلاش‌هاي خالصانه امام در دوران قبل از پيروزي و بعد از آن اشاره كرد و افزود: مسئولان بيش از گذشته خدمتگزاري به مردم را در سرلوحه كارخود قرار دهند.
استاندار گلستان با تشريح خيانت‌هاي رژيم طاغوت اظهار داشت: ديكتاتورها پس از سقوط فرجام ناگواري خواهند داشت و به چنان دريوزگي و بدبختي گرفتار خواهند شد كه اربابانشان نيز آنان را ترك خواهند كرد.
وي به سرنوشت آخرين ديكتاتور معاصر حسني مبارك اشاره كرد و افزود: ديكتاتوري كه همه اموالش در اروپا و آمريكا توسط ابرقدرت‌ها مصادره شد و در اوج ذلت چند روز پايان عمر خود را مي‌گذراند.
قناعت خاطرنشان كرد: با مطالعه زندگي ديكتاتورها بيشتر مي‌توان به آثار و بركات انقلاب پي برد و جايگاه مقدس ولي‌فقيه را درك كرد كه چگونه همه وجود خود را وقت خدمت به جامعه كرده است.
نماينده مردم آزادشهر، راميان و فندرسك در مجلس شوراي اسلامي در اين مراسم ضمن تقدير و تشكر از صداقت و تلاش شبانه‌روزي استاندار گلستان گفت: آزادشهر آزادشده انقلاب اسلامي به رهبري امام خميني است.
مرادعلي منصوري‌رضي اظهار داشت: رشد و توسعه اين شهرستان مرهون تلاش شبانه‌روزي و چند برابر دولت‌هاي نهم ودهم نسبت به دولت‌هاي گذشته است.
مراسم افتتاح متمركز 65 پروژه عمراني توليدي و اشتغالزا با اعتبار 198 ميليارد ريال با حضور استاندار گلستان، منصوري نماينده مردم آزادشهر، راميان و فندرسك در مجلس شوراي اسلامي، مسئولان استاني و شهرستاني و مردم ولايت‌مدار شهرستان آزادشهر برگزار شد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1647.html )