عنوان خبر:جشنواره هنرهاي تجسمي بسيج هنرمندان‌ برگزار شد
چهارشنبه 20 بهمن 1389 - 23:27:33


جشنواره هنرهاي تجسمي بسيج هنرمندان در شهرستان گنبدكاووس برگزار شد.



محمدرضا داروزني در حاشيه برگزاري اين جشنواره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: در نهمين روز از دهه مبارك فجر كه به نام انقلاب اسلامي مردم سالاري ديني و محروميت‌زدايي و عدالت اجتماعي نامگذاري شده جشنواره هنرهاي تجسمي در شهرستان گنبدكاووس با حضور هنرمندان برگزار شد.
رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي در حاشيه جشنواره هنرهاي تجسمي بسيج هنرمندان كه در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي اين شهرستان برگزار شد، گفت: آشنايي نسل جوان با هنر انقلاب از اهداف برگزاري اين جشنواره است.
وي با بيان اينكه 20 اثر در مرحله شهرستاني در اين جشنواره ارائه شده است، اظهار داشت: در اين جشنواره هنرمندان به طور زنده به ارائه آثار خود پرداختند.
داروزني افزود: اين جشنواره با محوريت موضوع انقلاب اسلامي برگزار شده و هنرمندان با هنر خود به بازتاب وقايع انقلاب مي‌پردازند.
وي با بيان اينكه جشنواره هنرهاي تجسمي شهرستان گنبدكاووس در رشته‌هاي نقاشي، طراحي، گرافيك در حال برگزاري است، خاطرنشان كرد: اين جشنواره با داوري استادان برجسته هنرهاي تجسمي شهرستان داوري مي‌شود و از هر رشته آثاري به عنوان آثار برگزيده معرفي‌ و به نفرات برتر هدايايي اهدا مي‌شود.
جشنواره هنرهاي تجسمي بسيج هنرمندان به همت كميته فرهنگي و هنري برگزار شد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1649.html )