عنوان خبر:برگزاري همايش سباي مهر در گنبدكاووس
پنجشنبه 21 بهمن 1389 - 16:42:56


همايش سباي مهر ويژه دانش‌آموزان مستعد شرق استان گلستان عصر چهارشنبه در سالن هلال احمر شهرستان گنبدكاووس برگزار شد.



به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان، كارشناس امور بانوان اداره كل آموزش و پرورش گلستان در اين همايش كه با حضور دانش‌آموزان در سالن هلال احمر برگزار شد، گفت: معلمان براي شكوفايي هر چه بيشتر استعدادهاي دانش‌آموزان طرح و برنامه بدهند.
فاطمه مكتبي با بيان اينكه استعدادهاي همه دانش‌آموزان مستعد بايد شكوفا شود كشف استعدادها و تلاش و كوشش در سايه تربيت اسلامي را ضامن موفقيت هر انساني دانست و افزود: هيچ دانش‌آموزي نبايد به دليل شرايط زندگي از تحصيل و رشد و شكوفايي باز بماند بلكه روز به‌روز بايد استعدادهاي دانش‌آموزان مستعد شكوفاتر شود.
در اين همايش مقرر شد براي دانش‌آموزان مستعد كه هم در اخلاق و هم از نظر درسي نمونه هستند برنامه‌هاي فرهنگي و اردوي تفريحي در نظر گرفته شود.
مدير آموزش و پرورش شهرستان گنبدكاووس نيز با تبريك فرا رسيدن ايام‌الله دهه فجر در اين همايش گفت: انقلاب ما انقلاب مستضعفان بود و امام بزرگوار به پشتوانه همين مردم انقلاب را به پيروزي رساند.
نبي‌الله آخوندي با تاكيد بر اينكه دختران امروز بايد در حجاب و عفاف الگو باشند، افزود: دانش‌آموزان بايد داراي تزكيه روح باشند.
وي پيروزي اين انقلاب را با پشتوانه رهبري ميسر دانست و افزود: رهبري ولي‌فقيه و مردمي بودن از مشخصه‎هاي بارز انقلاب اسلامي ايران است.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1656.html )