عنوان خبر:انقلاب اسلامي، نمايانگر حاكميت ملت ها بر سرنوشت خودشان است
پنجشنبه 21 بهمن 1389 - 17:26:27


مركز بزرگ اسلامي شمال كشور در بيانيه اي اعلام كرد:
انقلاب اسلامي، نمايانگر حاكميت ملت ها بر سرنوشت خودشان است.



به گزارش ايرنا، در اين بيانيه كه نسخه اي از آن روز پنجشنبه در اختيار ايرنا قرار گرفته، آمده است: حضور هميشگي مردم شيعه و سني استان نشانگر اوج تبلور تقريب بين مذاهب در اين منطقه است.
در اين بيانيه با اشاره به اينكه انقلاب اسلامي در ايران، با طي كردن راهي پرفراز و نشيب در22 بهمن 1357 به پيروزي رسيد، آمده است: ايمان، وحدت و يكپارچگي مردم در سايه تعاليم اسلامي و رهبري حضرت امام خميني (ره) مهم ترين عوامل پيروزي انقلاب اسلامي است.
اين بيانه مي افزايد: انقلاب اسلامي پاسخ روشن يك ملت به نداي رهبري بود كه دين را سرلوحه كار خويش قرار داد و آن را تنها راه رهايي‌ مردم آزاده اين مرز و بوم از بند استبداد و استعمار مي دانست.
در بيانيه دفتر نمايندگي ولي فقيه در امور اهل سنت استان هاي گلستان و گيلان آمده است: اين حركت صداي بلند ملت بيداري بود كه توانست با دست‌هاي خالي و دل‌هاي پر از ايمان باشكوه ترين؛ حماسه قرن را با تكيه بر كلام و به جاي سلاح به وجود آورد.
اين بيانيه مي افزايد: ملت ايران به بركت انقلاب اسلامي و اعتماد به نيروهاي بالقوه و بالفعل خود دست بيگانگان را از ميهن خود كوتاه كرد و با تكيه برمفاهيم و ارزشهاي اسلامي كشور را در برابر توطئه و فتنه هاي دشمنان بيمه كرد.
مركز بزرگ اسلامي شمال كشور، با اشاره به پيشينه‌ ملت ايران در مبارزه با استعمار و نفي استبداد و خودكامگي، تاكيد كرد: مردم متعهد و بزرگ ايران اسلامي بار ديگر باحضور پر شور و يكپارچه خود در روز 22 بهمن درس آزادي، وحدت و غرور را به همه ملتهاي آزاده در جهان مي آموزند.
در پايان اين بيانيه آمده است: ملت ايران همواره در طول دوران انقلاب برترين و بهترين برگزاركنندگان مراسم راهپيمايي در يوم‌ الله 22 بهمن بوده اند و يكپارچگي آنان رمز ماندگاري انقلاب و ارزش هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي است.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1664.html )