عنوان خبر:سرمربي تيم فوتبال اتكاي گرگان: به تنهايي همه‌كاره اتكاي گرگان بودم
پنجشنبه 21 بهمن 1389 - 17:27:18


سرمربي تيم فوتبال اتكاي گرگان گفت:
من در طول اين شش ماه، به تنهايي همه كاره تيم بودم و تمام سختي‌ها را تحمل كردم.



حسين قزل‌سفلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گرگان، اظهار داشت: با وجود مشكلات، كمبودها و امكانات آماتور، نظم تيم اتكا را حفظ كردم.
وي افزود: ما در مكان آخر جدول قرار داريم، اما در پايان نيم فصل اول اختلاف مان با صدر جدول هفت امتياز بود و اگر يك سري مشكلات داوري نبود چه بسا اتكا در بالاي جدول قرار داشت.
وي ادامه داد: من مقصر نتايج ضعيف اتكا نيستم و همه در جريان هستند كه مشكل اصلي تيم از كجا نشأت مي‌گيرد.
سرمربي تيم اتكاي گرگان مسائل مالي، حاشيه‌هاي دروني و بيروني و مسائل مديريتي را مهم‌ترين مشكلات اتكا برشمرد و تصريح كرد: مشكلات مالي ضربه بسياري به تيم وارد كرده و اين مشكلات هم چنان پا بر جاست، حاشيه‌هاي دروني و بيروني تيم هم حل نشده و مهم‌ترين مسئله مشكل مديريتي كل ورزش استان بوده كه گريبانگير تيم‌هاي بسكتبال و واليبال گلستان نيز شده است.
قزل‌سفلو خاطرنشان كرد: من به جرأت عرض مي‌كنم كه تيم اتكا هيچ مشكل فني نداشته و بازيكنان ظرفيت بالايي دارند و وجود مشكلات جانبي به همراه عدم شانس و اقبال موجب نتايج ضعيف شده است.
سرمربي تيم فوتبال اتكاي گرگان با بيان اينكه براي خدمت به فوتبال گلستان سرمربي تيم اتكا شد، گفت: هدف من خدمت به فوتبال استانم و بومي‌گرايي بود تا در سال آينده 80 تا 90 درصد تيم بازيكنان بومي باشند كه هزينه‌ها كمتر شود.
وي افزود: در همان ابتداي حضورم در گرگان، عده‌اي با طرح بومي گرايي من مخالفت و حاشيه‌سازي زيادي كردند، اما من در مقابل تمام اين فشارها مقاومت كردم به طوري كه كه در ديدار با همياري اراك، هفت بازيكن بومي در تركيب بودند و ما چهار بر يك پيروز شديم.
سرمربي تيم اتكاي گرگان در ارتباط با خطر سقوط اين تيم به ليگ دو، اظهار داشت: عده‌اي كه معتقدند اتكا به دسته دوم سقوط خواهد كرد به دنبال منافع خودشان هستند و من قاطعانه به تيمي كه بسته‌ام اطمينان دارم.
قزل‌سفلو تاكيد كرد: تيم اتكاي گرگان در پايان فصل جايگاه خوبي كسب خواهد كرد.
گفتني است؛ تيم اتكاي گرگان در پايان هفته پانزدهم مسابقات فوتبال ليگ دسته اول باشگاه‌هاي كشور، با دو برد، شش مساوي، شش باخت و 12 امتياز در مكان چهاردهم جدول گروه الف قرار دارد و در ادامه مسابقات و از هفته شانزدهم، روز يك شنبه 24 بهمن ماه ميزبان تيم نفت مسجد سليمان خواهد بود.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1665.html )