عنوان خبر:اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر از جمله دغدغه های کشور است
پنجشنبه 21 بهمن 1389 - 17:29:10


مدیرکل اشتغال و کارآفرینی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت:
اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر بالای 25 درصد از جمله دغدغه هاست.



به گزارش خبرنگار مهر در گرگان، علی حیدر شیرآورند شب چهارشنبه در جشن اشتغال فرزندان شاهد گلستان افزود: برای رفع این مشکل کارهای خوبی صورت گرفته است و در برنامه پنجم نیز برنامه های خوبی تدارک دیده شده است.

وی اظهار داشت: خدمات به خانواده های شهدا و ایثارگر افتخار بوده و باید همه دستگاهها و مسئولان در این حوزه برنامه ریزی و تلاش داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: فرزندان شاهد و ایثارگر باید در محیط کار منظمو پیشقراوال برنامه ها باشند.

شیرآوند، خطاب به فرزندان شهدا و ایثارگران یادآور شد: شما برای حفط و سربلندی این نظام و انقلاب هر چه در توان دارید باید به کار ببندید و شما باید در واقع در محیط کار منظم ترین و پیش قراول کارها و برنامه ها باشید.
مدیرکل کارآفرینی و اشتغال بنیاد شهید گفت: شما باید با این کارها و ادامه راه شهیدان، نشان دهید که فرزندان شهدا و ایثارگرانی هستید که برای حفظ این مرز و بوم و دفاع از کیان و ناموس خود جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و از شیرین ترین لحظات خود گذاشتند و در این راه از هیچ کوشش، تلاش و مجاهدتی دریغ نکردند.
وی اظهار داشت: شما مطمئن باشید به آبروی امام و شهدا و ایثارگران و با توکل به خدای متعال، این کار شما، موج بیداری را در منطقه و خاورمیانه ایجاد کرده و می کند و روز به روز شاهد گسترش و فراگیر شدن این نظام و انقلاب در سراسر دنیا هستیم و خواهیم بود.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1667.html )