عنوان خبر:ملت ايران كارنامه درخشاني به جهانيان ارائه كرده است
پنجشنبه 21 بهمن 1389 - 21:40:02


نماينده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شوراي اسلامي گفت:
ملت ايران به رهبري امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامي كارنامه درخشان و موفقي را در برابر چشم جهانيان به نمايش گذاشته اند.



به گزارش ايرنا، حجت الاسلام والمسلمين 'سيدعلي طاهري'‌ روز پنجشنبه در جمع دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي گرگان در حضور رييس دانشگاه آزاد كشور، افزود: ما امروز شاهد تحولات بسيار ارزشمندي از سوي ملت شريف ايران در خاورميانه و آن هم به بركت انقلاب اسلامي و نظام جمهوري اسلامي ايران هستيم.
به گفته وي،‌ كشور ما در گذشته داراي ضعف بود و از سوي سلطه گران غرب و شرق كارها ديكته مي شد، اما امروز به يك قدرت بزرگ و واقعي نه تنها در منطقه بلكه در جهان تبديل شده است.
وي تصريح كرد: بارزترين حضور مردم در صحنه و موفقيت آنان، ايستادگي و مقاومت ملت در برابر فتنه سال گذشته با بصيرت و آگاهي و با هدايت و رهبري رهبر معظم انقلاب بود كه آن بصيرت و بيداري را امروز از مردم منطقه در برابر دشمنان و متجاوزانشان شاهد هستيم.
وي ادامه داد: اين كار نشان مي دهد كه وعده الهي در حال محقق شدن است و اسلام در دنيا فراگير خواهد شد.
طاهري افزود: ارتقاي سطح دانشگاه آزاد اسلامي واحد گرگان يك نياز جدي محسوب مي شود و بايد مسئولان ارشد دانشگاه نسبت به اين قضيه اهتمام جدي داشته باشند.
نماينده گرگان و آق قلا در مجلس شوراي اسلامي از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامي كشور خواست تا نسبت به تاسيس دانشگاه علوم و تحقيقات اقدام نمايند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1679.html )