عنوان خبر:زيباسازي گلزار شهدای گرگان از سوی دانشجویان
پنجشنبه 21 بهمن 1389 - 22:28:21


معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید گلستان از زیباسازی و رنگ آمیزی گلزار مطهر شهدای مرکز استان از سوی جمعی از دانشجویان خبر داد.



به گزارش خبرنگار مهر در گرگان، محمدعلی طالع زاری پیش از ظهر پنجشنبه در نشست این معاونت از بسیج دانشجویی دانشگاههای آزاد اسلامی گرگان و دانشگاه منابع طبیعی گرگان و همچنین دانشگاه پیام نور گلستان به لحاظ اقدام انقلابی و ارزشی رنگ آمیزی مشخصات شهدای  طراحی شده بر روی قبور مطهر شهدای گرگان تقدیر و تشکر کرد.

معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید گلستان ضمن اشاره به رشادتها و دلاورمردیهای آن عزیزان سفر کرده از ارتباط مستمر با واحدهای بسیج دانشجویی به عنوان یکی از تاثیرگذارترین حوزه های تاثیر گذار در ترویج فرهنگ ایثار وشهادت و مقاومت در دانشگاهها و بین دانشجویان یاد کرد.

طالع زاری از تولید تله فیلم سینمایی تکلیف خبر داد و گفت: با محوریت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و توجه جوانان و نوجوانان به فرهنگ نماز اولین تله فیلم سینمایی که از تولیدات این معاونت است، در تاریخ 19 بهمن ماه 1389 از شبکه استانی پخش شد.

وی اظهار داشت: این تله فیلم سینمایی با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان و صدا و سیمای جمهوری اسلامی مرکز استان گلستان و با حضور جانباز شیمیایی استان حاج صادق روشنی به عنوان بازیگر نقش اصلی تولید شده است.
فیلم تلویزیونی "تکلیف" به نویسندگی و کارگردانی اکبر شهبازی و داستان آن  درباره دختری به نام هانیه دانش‌آموز چهارم ابتدایی است که به اتفاق همکلاسیهای خود نمایشنامه‌ای را برای حضور در جشنواره دانش‌آموزی تهیه می‌کند.
در فیلم "تکلیف" صادق روشنی، زهرا امامی، منیژه شربت‌خوری، فاطمه مقصودلو، مهدیس شاهینی و ... بازی کردند و سعید مرادی مجری طرح و تهیه‌کننده این پروژه است.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1680.html )