عنوان خبر:ایران با عنایات امام عصر (عج) قابل دست اندازی نیست
پنجشنبه 21 بهمن 1389 - 22:34:07


نمانیده مردم گرگان و آق قلا در مجلس گفت:
باید در دهه فجر، روح بزرگ و انقلابی این ملت را به تمام جهان نشان دهیم و به آنان بفهمانیم این کشور و این نظام که در پرتو عنایات امام عصر (عج) قرار دارد قابل دست اندازی نیست.



به گزارش خبرنگار مهر در گرگام، حجه الاسلام سید علی طاهری ظهر پنجشنبه در برنامه های فجر گرگان افزود: برپایی هرچه با شکوه تر این ایام تکلیفی است که بر گردن و وظیفه  همه ماست.

وی خاطر نشان کرد: امام خمینی(ره) با تفکر دینی و اندیشه های ناب اسلامی خود قیامی را آغاز و رهبری کرد که توانست با همراهی مردم آن را در 22 بهمن سال 57 به ثمر برساند.
وی تصریح کرد: در حال حاضر که چشم و توجه تمامی جهان به این مملکت و این نظام معطوف شده است، باید تمامی توطئه ها و دسیسه های دشمنان قسم خورده این ملت را با تجدید میثاق و بیعتی دوباره با امام و شهدای انقلاب، نقش بر آب کنیم.
وی یادآور شد: امام خمینی(ره) پرچمدار نهضت حسینی، درس آزدگی ، شرف و عزتمندی را به جامعه آموخت.
وی با اشاره به فتنه سال گذشته دشمنان خارجی و عوامل داخلی آنان اذعان داشت: دشمنان همواره در تلاشند تا با جوسازی بر علیه این نظام و مسئولان اعتماد مردم را نسبت به دولتمردان و ارزش های این انقلاب سلب کنند.
حجت الاسلام طاهری خاطرنشان کرد: باید هوشیار باشیم و با بصیرت و آگاهی و حضور در صحنه های این چنینی دشمنان را خوار و خفیف کنیم و تمامی سعی خود را جهت به بار نشستن آرمان های امام (ره) در جامعه به کار ببندیم.
وی یکی از اهداف این انقلاب را ظلم ستیزی دانست و افزود: جامعه ایران در آن زمان در حال استثمار شدن بود و امام خمینی(ره) توانست با رهبری و درایت خود این مردم را از چنگال ابر قدرت های شرق و غرب رهایی بخشد.
نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس افزود: ما هرچه داریم به برکت انقلاب، نظام و این مردم است و باید برای پاسداشت این الطاف الهی خداوند را شاکر باشیم.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1685.html )